simentp Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Forstoppelse, var det ikke? Etter at Howard sa han skulle gifte seg med damen? Stemmer Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Woooh. Hva er Sheldon redd for når han sitter i tidsmaskinen? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) ------------------- Endret 18. september 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Pling pling. Kjør på med ny! Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 tar den jeg, siden ingen stiller nytt spørsmål I episoden hvor Howard og Sheldon krangler om det er en snowy tree cricket eller en common field cricket, hva finner de ut at det er, og med hjelp av hvem? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Common field cricket, ved hjelp av professor.. Crawling? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 crawley tror jeg det er Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hehe, godkjent/ikke godkjent? (er en STOR Real Madrid fan, om det hjelper smisk-smisk, hehe) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Vell da tar jeg på meg ansvaret på og starte nytt spørsmål Hva gjør Leonard og Raj for Howard når han blir dumpet av Leslie i Sesong 1? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Howard blir vel aldri dumpet av Leslie? Kan ikke det når Howard og Leslie aldri har vært sammen? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jo, de var sammen, eller f...buddies. Leonard og Raj tok han med til Vegas, der de skaffet han ei hore som latet som hun var jøde. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Mente dette faktisk var i sesong 2... *sjekke* Jepp! Seson 2, episode 21. The Vegas Renormailzation. Faktisk den ene av 3 episoder jeg ikke hadde sett på det tidspunktet, skikkelig uflaks... Men, siden ingen kjører på med quiz her, så tar vi en enkel en: Hvorfor mener Amy at serveringen burde være mer effektiv der Penny jobber? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Fordi det har ordet"Factory" i navnet. (Cheesecake Factory). Edit: Ser at reglene tillater at jeg stiller et nytt spm med en gang. Hvorfor vil guttene se den samme Indiana Jones-filmen på kino kort tid etter at de har sett den hjemme i leiligheten? Endret 11. februar 2012 av Maxie10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fordi den har 8(?) sekunder tidligere uvist materiale. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sheldon so meina at cheesecake factory burde jobba bedre ikkje amy Når sheldon hoppe ned trappene og seier navnet på galakser/stjerner ke er dei to siste orda han seier ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) For vanskelig spørsmål Hva slags datamaskin bruker sheldon ? Endret 17. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 XPS, tru den er fra DELL. DELL XPS. Mer detaljer hvet jeg ikke. rur også han har oppgradert til win7. Om det er korrekt så: Hva var feil med Sheldons Freindship algorithme, og hvem rettet den opp for han? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 XPS, tru den er fra DELL. DELL XPS. Mer detaljer hvet jeg ikke. rur også han har oppgradert til win7. Om det er korrekt så: Hva var feil med Sheldons Freindship algorithme, og hvem rettet den opp for han? Det er feil. XPS er fra Dell, men Sheldon bruker ikke XPS. Sheldons algoritme satt seg fast i en evig 'loop'. Howard sørget for at gutten valgte den minst forferdelige aktiviteten, istedet for å gå i sirkler etter en aktivitet han virkelig ønsket å gjøre. Men whatevah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå