chairgame Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva er Leonards fulle navn, og hvem er han oppkalt etter? Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Leonard Leaky Hofstadter Var det ikke en kollega av faren han ble oppkalt etter? Husker ikke helt Lenke til kommentar
iKent Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det var Leonard Leaky Hofstadter ja, men det var slik at faren hans jobbet med en kjent person som heter leaky til etternavn, husker ikke fornavnet hans tho. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Godkjenner iKent. Louis Leaky er også riktig. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 da spør jeg siden gått over tiden...hva gjør Sheldon og Leonard for og ha det moro i første epesode når Penny spør de i første møte Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 "well, today we tried masturbating for money" Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva kler Raj seg ut som i Pennys halloween party? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 lenge siden siste spørsmål sååå.. Hva er frasen Sheldon sier når han synes synd på menneskeheten? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 greit, men i hovedsak sier han; i weep for humanity Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva er det Leonard jobber med innen eksperimentell fysikk? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ønsker litt mere utfylt svar. Hint: Sheldon mener at arbeidet hans ikke går fremover. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han prøver vel i grunn å gjøre akkurat det samme som gutta i sveits driver med. For å finne ut hvofor partikler beveger seg slik de gjør osv. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vel siden jeg ble godkjent så slår jeg til med et spm: Hva het hunden til Leonard? :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå