Khaffner Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 nja, godtar også synge/skrike. Førstemann som kan komme med 3 udiskuterbare eksempler får stafettpinnen Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sant, vi får se hva khaffner har og si om saken. Dessuten så sang Raj, men han stoppet med en gang han så Penny. khaffner skulle ha snakke eksempler. true that. men får vente på dommen Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) nja, godtar også synge/skrike. Førstemann som kan komme med 3 udiskuterbare eksempler får stafettpinnen Ettersom du godtar sang, så var FluFFy- førstemann. Endret 10. januar 2010 av Write Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jaok da godtar jeg Fluffy sin, selv om jeg ikke ville valgt treern personlig. you're up! Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jaok da godtar jeg Fluffy sin, selv om jeg ikke ville valgt treern personlig. you're up! 3. er jo udiskutabelt snakking. han sier sorry i en high pitch stemme. men du hører tydelig at han sier sorry. men skal ikke starte å kverrulere. tror det går mye på personlige meninger og det er ikke arguemter, hverken fra meg selv eller andre. men takk for pinnen Tredelt spm Hva kaller Walowitz likninga for sannsynlighet for sex på byen? Hva består likninga av? Hvilken likning er den basert på? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Wolowitz coefficient, "neediness times dress size squared", Drake-likningen. Endret 10. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Legger ut nytt spørsmål siden ingen har gjort det til nå. Hvilken farge har Sheldon på tannbørsten? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 han som svarte riktig sover nok på denne tiden skulle en tro men siden du legger ut spm på denne tiden som jeg kan så kan jeg jo ta meg anledningen til å si at den er rød og står under plexiglass med uv-lys Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er selvfølgelig helt riktig. Tok et lett spørsmål så sent på natten Din tur... Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er selvfølgelig helt riktig. Tok et lett spørsmål så sent på natten Din tur... sånn det er å være B-menneske med fri på mandager da er man våken på denna tida. hehe spm ja. hmmm hvem er den ideelle vennen, i følge Howard, Sheldon og Leonard? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjenner til den. Digg å sitte oppe når man uansett har fri. Eller har nattevakt på jobben... Syns å huske at de nevnte Iron man.. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ikke dårlig, ikke dårlig. det er helt riktig det. vil du gi deg nå eller gå videre til 50øre kr spm? next shooter Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Går vidre til 50øre seff!! Tar et lett nattspørsmål nå... Hva bruker Sheldon til å beskytte sparepengene sine? Endret 11. januar 2010 av robolai Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er det ikke to sånne sprett ut "troll i esken" slanger? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 mener også det var to "Slanger i eske" ting . Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Slanger er riktig, din tur. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor er Leonard og Sheldon professorer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er et lurespørsmål! De er ikke professorer, de har Doktorgrad(er) Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ja, de har doktorgrader men de jobber som professorer for et selskap hva heter selskapet? burde kanskje vært mer presis Endret 11. januar 2010 av AttHack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå