Tok3n Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Tar neste jeg da To av guttene har eple pc, hvem ? Endret 5. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Må vel bli Howard og Raj. Shelly og Leo hadde XPS før, men de ble stjelt og nå har de Alienware. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sheldon har (hadde) ihvertfall en gammel eple-pc i den siste episoden. Jeg antar at Raj og Sheldon er svaret? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde ja, han greide å knuse den med overentusiasme så det burde ikke telles. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte på Sheldon og Raj, ja Men blir riktig som Myst sier at Sheldon hadde før han knuste den (som jeg ikke tenkte på) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg hadde feil uansett. Er nok Thommesens tur. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Men utfra hva jeg vet er det bare Raj som har (+Sheldon som hadde) så spørsmålet blir vel egentlig feil uansett Endret 5. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 We're all winners, og jeg har ingen spørsmål på lur, så kjør på Myst Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kunne ha annulert det spørsmålet og gitt et nytt, men pytt pytt. Snart er det lunsj så tar et veldig lett et. I en episode får vi gjesteopptreden fra en som spilte i Scrubs. Hvem var det? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Donald Joseph "DJ" Qualls, eller Toby Lobenfeld, som jeg tror han het i serien. Han har i hvert fall spilt i Scrubs. Noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nope, tenkte ikke på han, men på en annen som hadde fast rolle. Uansett, tiden har gått ut så andre kan fortsette. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva var svaret? Kan ikke huske noen fra scrubs, men har heller ikke sett mye av scrubs. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Var selveste Travis Schuldt (Keith Dudemeister i Scrubs, JDs "nemesis" i sesong 5). Fortsetter du eller? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor flytter Sheldon når leiligheten blir utsatt for innbrudd? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 fordi leiligheten blir utsatt for innbrudd og han innser at pasadina ikke er en trygg by? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 fordi leiligheten blir utsatt for innbrudd og han innser at pasadina ikke er en trygg by? Hvor ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 AHHH, syntes spm. var litt for lett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå