Tok3n Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Mens Sheldon er syk drar resten av "gjengen" på kino, hvorfor får de ikke sett ferdig filmen? (Noe som gjør at de drar hjem) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) for lennard knuste brillene. edit: og måtte hjem for å hente backup brillene. Endret 4. september 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 når slutta sheldon å glemme ting? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Den dagen moren stoppet å brystføde ham? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Aye, noen kan ta neste. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) hvorfor fungerer ikke heisen? Endret 5. september 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Fordi Leonard hadde rakketdrivstoff hjemme som han blanda feil, det begynte aa ryke saa de satte beholderen i heisen, den sprengte og heisen funker ikke... orker ikke aa gaa mer i detalj naa Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 riktig. i følge reglene kan man poste et nytt spørsmål medengang når man vet at man har rett. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 siden ingen kom med spørsmål innen 6 timer fyrer jeg løs med en veldig lett en. hvilken sessong får gutta seg en tidsmaskin? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Sesong 2, mener jeg og huske. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) siden ingen kom med spørsmål innen 6 timer fyrer jeg løs med en veldig lett en. hvilken sessong får gutta seg en tidsmaskin? Sesong 2 Hva bruker Sheldon første gang han ubevist "sjekker/plukker" opp en jente. Endret 5. september 2010 av Jonhe008 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Først retter jeg opp en skriveleif: du skrev "ubevist", men det skal selvsagt være "ubevisst". Så svarer jeg på spørsmålet: det var en Green Lantern lampe. Sorry. Så ikke at Devilfish svarte først. Endret 5. september 2010 av Myst Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hoi! DevilFish var da først. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 dere svarte ikke riktig tho Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Sesong 1 da? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Yay. HAr ikke noe spm på lager, så noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå