Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Okay, for å få tråden i gang igjen, kjører jeg på med en lett en: Hvilken by er Raj fra? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 New Delhi? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Hvem(les: fra hvor) kontrollerte lysene i stua i den episoden der de hooket up internett-fjernkontroller til mye rart? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fra hvor: Japan? (Jeg husker virkelig ikke ) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Feil land, men riktig verdensdel Krever land, plusspoeng for mer nøyaktig sted Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Jepp, nærmere bestemt "Sheshuan Province" eller hvordan man staver det. Din tur! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Yay! Hva blir 14 bortover på kryssordet til damen bak skranken i sædbanken? Endret 3. september 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Port-au-Prince, hovedstaden i Haiti hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hva er problemet med teleportering (teleportation) ifølge Sheldon ? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvis du transporterer et individ ved å lokalisere en persons materie ett sted og transportere det til et annet sted for å bli satt sammen igjen, ville du ikke ha transportert individet. Du ville ødelagt personen et sted, og skapt han/hun på nytt et annet sted. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Kan bekrefte den som riktig Lenke til kommentar
T.A Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hva kaller gutta "sporten" som går ut på håndbak samtidig som man spiller tetris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå