N1ko Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Skal straks ta helga så jeg gir første og beste jeg kommer på. Kan bli en stund til jeg kan få bekreftet svaret, så mener man svaret er riktig, bare fyr på med nytt spørsmål. Hvordan trøstet Penny og Leo Sheldon når han sutret i tegneseriebutikken? Kjøpte to roboter til han ? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 De kjøpte en robot og en comic bok til han? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Du hadde rett devilfish. men siden det har gått så lang tid siden siste innlegg så tar jeg et nytt spm. Hvilken etasje satt Sheldon å spillte Super mario 64 emulator edt. den andre kvelden lenoard og leslie datet? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Han satt i bunnen av trappa i ved inngangen til bygningen mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Han satt i tredje etasje på grunn av at skjøyteledningen ikke rakk lenger Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 korrekt trygve. your up Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hva er Howard ingeniør innen? EDIT: Spørsmålet såg veldig rart ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Endret 14. august 2010 av Trygve Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Er rett det N.N Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Hva er Howard ingeniør innen? EDIT: Spørsmålet såg veldig rart ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Aerospace ingeniør ? Ikke sikker. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Er rett det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Hva er Howard ingeniør innen? EDIT: Spørsmålet såg veldig rart ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Aerospace ingeniør ? Ikke sikker. Mechanical Engineering viss jeg husker riktig Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Hva er Howard ingeniør innen? EDIT: Spørsmålet såg veldig rart ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Aerospace ingeniør ? Ikke sikker. Mechanical Engineering viss jeg husker riktig Såå? Noen som har fasiten ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 howard har vel en: "Master in Enginering from MIT" han jobber som Aerospace ingeniør Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Går ut i fra at jeg hadde riktig da Hva er Howard sin unskyldningen for at han ikke kom i Sheldon sitt strategi møte før paintball kampen. Endret 17. august 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Går ut i fra at jeg hadde riktig da Hva er Howard sin unskyldningen for at han ikke kom i Sheldon sitt strategi møte før paintball kampen. fordi han har sex med Leslie Winkle Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Nja, tror det er feil Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 det er under paintball kampen det. unskyldninga var at han måtta ta med mora til laser klinikken fordi hu hadde spider veins (aner ikke hva det er på norsk) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 En enkel en: Hva gjorde at Sheldon ga Penny en klem? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 En enkel en: Hva gjorde at Sheldon ga Penny en klem? Hvilken er du ute etter? Den gangen når han fikk servietten til Leonard Nemoy, eller når han fikk lov til å dra til CERN? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 My bad, men tenkte på den første. Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå