Trygve Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Siden ingen kommer med spørsmål, så får jeg gjøre det. Hva er i følge Raj "goth food"? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nei, det er ikke noe han bestiller i baren. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Black salmon? et eller annet sånt hvertfall. Endret 1. august 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Black salmon? et eller annet sånt hvertfall. Svaret er Blackened Salmon, men du skal få rett for ditt svar. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tretimersregelen: Under demonstrasjonen til Leonard på universitet/høyskolen (håper dere skjønner hva jeg sikter til?) søler han noe på laseren som ødelegger forsøket. Hva sølte han? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tretimersregelen Finnes det en slik regel? Bare hørt om 6 timers regelen jeg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Woops ... My bad, jeg husket feil, så 6 timer stemmer. Men jeg lar spørsmålet stå, fordi jeg svarte kun 15 min. før tiden. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Snapple om jeg ikke husker feil? Snakker du om når han demonstrerte et forsøk foran unge student-fysikere? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) edit: dobbelpost. Endret 2. august 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Når gutta er ute og skal spise chinese, ser Sheldon noe som heter mobster sauce. Men etterhvert, skjønner han at det ikke er mulig at det kunne inneholde "mobsters". Hva fikk han til å skjønne det? Muligens litt dårlig formulert, men dere får fyre løs! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Den kunne ikke inneholde "mobsters" siden den var kategorisert som sjømat. Da bli mitt spørsmål: Hva svarte Leonard når Sheldon sa hvorfor den ikke kunne inneholde "mobsters" siden den var listet under sjømat? Lenke til kommentar
Troll-I-Hatt Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Maybe he was sleeping with the fishes? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nytt spm: Hva var det på tv som avbrøt for klingon scrabble (eller hva nå det var de spilte) spillinginga til gjengen? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 top model eller nokka sånt? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bilael var først og riktig, din tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå