stich_it Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 the secret stash/emergency fund? er ikke det i green lantern figuren/cookie jaren hans? Lenke til kommentar
atv127 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 the secret stash/emergency fund? er ikke det i green lantern figuren/cookie jaren hans? Pengene er i Green Lantern figuren hans, så Korrekt! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 tror noen andre må gi et spørsmål, er helt blank her. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvem får lov til å kalle Sheldon Shelly? Lenke til kommentar
atv127 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvem får lov til å kalle Sheldon Shelly? Mamma'n hans? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Det er en av de, ja. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Der har vi en til! Da mangler vi? Endret 15. juli 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Tror det er bestemora hans ? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Nai, hun kaller ham for Moonpie, eller no? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 My bad. Begge to er nevnt. Jeg som husket feil. Det er visst bare moren og søsteren som kaller ham for det. Jeg mente å huske at Leonard også kunne kalle ham det. Så det blir vel din tur, Oreokjeks. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Litt spesielt spørsmål: Leonard har i en episode skaffet seg en ringetone som Penny ikke er spesielt begeistret for. Leonard selv liker den heller ikke, men har har betalt 3 dolalr for den derfor vil han ikke bytte. Hvilken ringetone er dette? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Litt spesielt spørsmål: Leonard har i en episode skaffet seg en ringetone som Penny ikke er spesielt begeistret for. Leonard selv liker den heller ikke, men har har betalt 3 dolalr for den derfor vil han ikke bytte. Hvilken ringetone er dette? Latteren til The Joker Edit: Jeg vet jeg har rett, så jeg kommer med et nytt spørsmål med en gang: I episoden hvor Lesslie bestemmer seg for at hun vil starte et ordentlig forhold med Leonard, får Sheldon tilsendt noe i posten fra moren sin, hva? Hint: Dette fåregår på en fredag, altså retro game night. Endret 15. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
atv127 Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 Litt spesielt spørsmål: Leonard har i en episode skaffet seg en ringetone som Penny ikke er spesielt begeistret for. Leonard selv liker den heller ikke, men har har betalt 3 dolalr for den derfor vil han ikke bytte. Hvilken ringetone er dette? Latteren til The Joker Edit: Jeg vet jeg har rett, så jeg kommer med et nytt spørsmål med en gang: I episoden hvor Lesslie bestemmer seg for at hun vil starte et ordentlig forhold med Leonard, får Sheldon tilsendt noe i posten fra moren sin, hva? Hint: Dette fåregår på en fredag, altså retro game night. Nintendo 64 med memory stick Har ikke noen spørsmål... fritt frem for å poste... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Hvem hadde Sheldon på sitt lag under physics bowl? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Hvem hadde Sheldon på sitt lag under physics bowl? En mexicansk vaskemann og en Russisk vaktmester som var Atomforsker i tidligere sovjet? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Kan nok ikke godkjenne den. Hint: Det er tre personer jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 En vaktmester som tidligere var fysiker i Sovjetunionen, kantinedama, og enten hennes sønn eller slakter. Sheldon var ikke sikker på sistnevnte Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Hva fikk Penny til å innse at hun hadde et problem i episoden der hun spiller Age of Conan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå