MarqsK Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hv aheter gitaristen som skulle sove hos Penny? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Justin. Hva heter de to gotherjentene Howard og Raj møter på baren? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sarah og Bethanie. Hvilken kjent fysiker er det Sheldon har på besøk? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Dr. Elizabeth Plimpton Fra episode 21 - sesong 3 ? Er ganske sikker på den så jeg kommer med en ny Hvorfor måtte Leonard, Sheldon, Howard, og Raj kle seg ut som superhelter i "Comic Book Store" ? Endret 3. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Om jeg ikke husker feil var det fordi dem tapte i bowling. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Om jeg ikke husker feil var det fordi dem tapte i bowling. Jepp Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Lengre enn 6 timer siden forrige spørmål så her kommer ett nytt: Hvor er det Leonard skal med Penny, men Sheldon har lenge drømt om å dra dit. Og det ender med at Leonard og Raj drar? Endret 4. juni 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hvor mange esker/kurver ga Sheldon til Penny da hun ga ham servietten fra Leonard Nimoy? Litt banalt spørsmål Endret 4. juni 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) 6 kurver Hvorfor skulle Sheldon flytte til Bozeman (Montana) ? Endret 4. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
robolai Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fordi leiligheten til han og Leonard ble ranet. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Glemte helt å legge ut nytt spørsmål Starte lett denne uka: Hvilket MMO var det Penny ble hektet på i første sesong? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ehm, svaret på det er vel "ingenting"? Penny ble hektet på Age of Conan i andre sesong, hvis jeg husker rett. Nytt lett spørsmål; Hva er navnet på sangen som Penny må synge til Sheldon når Sheldon blir syk i sesong 1? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Soft kitty. Veldig sikker på den, så jeg legger ut et nytt spørsmål med en gang: Hva er det Leonard, Howard og Raj gjør får at de skal få positive resultater på Nordpol ekspidisjonen? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 De lurer Sheldon ved å slå av og på brødristeren tror jeg... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Utsetter måleinstrumentene for statisk elektrisitet fra mikrobølgeovnen Hvis riktig kan noen andre ta nytt spørsmål Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Var det ikke en "electric razor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå