The Ghost Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Stemmer, men jeg sier at du må finne på noe for at tråden ikke skal dø ut Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor mener Sheldon at Penny jukser når hun spiller Halo 2? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 fordi hun er bedre enn han. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Nja, jeg var ute etter hva Sheldon mente var umulig; som førte til hans konklusjon om at hun må ha jukset. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 At det er umulig at noen så fin kan være så god i et video spill Lenke til kommentar
GaffaMan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ok, nå begynner det å bli litt lenge siden noen har snakket her, så vi får vel bumpe litt med et nytt spørsmål: Hvilken amerikansk president er avbildet på kontoret til Dr. Gablehauser? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bill Clinton ...... Nytt spm. Hvorfor har han et bilde av Bill Clinton på kontoret sitt ? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Det aner jeg ikke. Ser ikkt ut til at andre vet det heller, så da slenger jeg ut et nytt spørsmål. Hva lå i konvolutten Sheldon la frem når han fikk kvinnelig besøk i siste episode. Husker ikke navnet for å være ærlig. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Nødutganger og et laminert skjema som viser når hvem som kan bruke toalettet når på morgenen. Hva skal Sheldon begynne å forske på vis Leonerd vinner en Nobel pris? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Nødutganger og et laminert skjema som viser når hvem som kan bruke toalettet når på morgenen. Hva skal Sheldon begynne å forske på vis Leonerd vinner en Nobel pris? Luftmotstanden på "fillene" (av mangel på bedre ord) på flyvende tepper tror jeg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Nevn et programmeringsspråk Sheldon kan. (tror det bare har blitt nevnt ett) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Java. Hvilken farge var det på paintballkula Leonard/Penny uheldigvis klarte å skyte på sofaputa på Sheldons spot? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Grønn Hvilken lydsetting stilte Leonard inn på anlegget til jenta som flytta inn i etasjen over? Dolby eller DTS? Endret 30. mai 2010 av khaffner Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du er litt for rask nå khaffner, CypheroN svarte før deg ............. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Blir mer aktivt med flere spørsmål. DTS? Var vel mer bass eller noe sånt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du er litt for rask nå khaffner, CypheroN svarte før deg ............. Går greit. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva sto skrevet på veggen i soverommet Leonard overtok når han flyttet inn i leieligheten til Sheldon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå