Khaffner Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Bedre mengdeforhold mellom kjøtt og brød tror jeg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Har ingen spørsmål på lager, en annen kan fyre løs Lenke til kommentar
......... Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Innen forskningen til Sheldon, hvilke stringteorier har han nå byttet fra og til? Endret 14. mars 2010 av ......... Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vet ikke svaret på siste, men siden det er 3 dager siden siste innlegg kommer jeg med nytt spm. Hvor mange ganger har Sheldon, hittil, sagt "Bazinga"? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vet ikke svaret på siste, men siden det er 3 dager siden siste innlegg kommer jeg med nytt spm. Hvor mange ganger har Sheldon, hittil, sagt "Bazinga"? >1000? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg kan tippe på 37. Svaret på dette spm må gjettes, jukses eller så må man se igjennom episodene. Det ødelegger liksom konseptet quiz, siden quiz er basert på kunnskap, å ikke hukommelse på linje med en autist. Men for all del, det er ikke jeg som lager reglene Lenke til kommentar
iKent Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Tror man må være sheldon cooper for å svare på det. "idetic memory" Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så en reklame for litt siden med Sheldon der han bare sa bazinga. Tror det var en 7-8 ganger, så ja, da tipper jeg 7/8. PS: Skrives Bazzinga Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så en reklame for litt siden med Sheldon der han bare sa bazinga. Tror det var en 7-8 ganger, så ja, da tipper jeg 7/8. PS: Skrives Bazzinga I episoden hvor Leonard prøver å få tak i Sheldon i kulebassenget sier han det minst 10-15 ganger. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) svaret var hvertfall 18 hittil og det skrives med 1x Z Endret 18. mars 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så en reklame for litt siden med Sheldon der han bare sa bazinga. Tror det var en 7-8 ganger, så ja, da tipper jeg 7/8. PS: Skrives Bazzinga I episoden hvor Leonard prøver å få tak i Sheldon i kulebassenget sier han det minst 10-15 ganger. Haha, stemmer det! Glemte det helt Lenke til kommentar
Special P Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da er det vel på tide med et nytt spm: Hvor mange tjenere hadde familien til Raj når han bodde hjemme i India? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da er det vel på tide med et nytt spm: Hvor mange tjenere hadde familien til Raj når han bodde hjemme i India? Fasiten står på ~side 7 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Da er det vel på tide med et nytt spm: Hvor mange tjenere hadde familien til Raj når han bodde hjemme i India? Fasiten står på ~side 7 Og da lurer jeg på hvordan du viste det? Enten så har du brukt søkefunksjonen eller har en god hukommelse og har fulgt mye med i tråden EDIT: Klarte ikke finne noe på side 7 jeg... Endret 20. mars 2010 av Absolut Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er det vel på tide med et nytt spm: Hvor mange tjenere hadde familien til Raj når han bodde hjemme i India? Fasiten står på ~side 7 Og da lurer jeg på hvordan du viste det? Enten så har du brukt søkefunksjonen eller har en god hukommelse og har fulgt mye med i tråden EDIT: Klarte ikke finne noe på side 7 jeg... ~side 7 betyr ca side 7. Vet det spm ble stilt ganske tidlig. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som kan reglene til Rock, paper, scissors, lizard, Spock? På rams. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Nei, men her er et nytt spørsmål: Har Sheldon en storebror eller lillebror? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå