Valeit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Summer Glau i episoden når de skal ta tog til new york tror ejg det var ... Kan bekrefte at det er riktig, men de skulle til San Francisco ikke NY. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 huska ikke helt hvor de skulle se Hvem fra two and a half men dukker opp i big bang theory og om jeg får spørre hvilken episode det var. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Charlie Sheen i episoden The Griffin Equivalency. Hvilken sang synger Sheldon når han er full? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Vet ikke hva sangen heter men mener han synger mye "To Life" så tar en råkjangs å gjetter det. Dersom det var riktig så er dette spørsmålet mitt: Hva heter familiehunden til Lenoard? Endret 8. februar 2010 av Absolut Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Mitzy. Er vel Leonards hund egentlig. Hvilket kostyme ender Raj opp med å bruke under Halloween? Endret 8. februar 2010 av colert Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) kan bekrefte det Endret 8. februar 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva er slagordet til spillet som Sheldon lagde? Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) The physics is theoretical, but the fun is real! eller noe i den duren. Hvis dette er rett, kan noen andre stille spømål. Endret 8. februar 2010 av colert Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er rett ja. Da tar jeg meg den friheten å lage et nytt spørsmål: Hva var det som gjorde at Raj kom i People Magazin? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 han oppdaget en komet som han kallte planet bollywood Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvilket instrument spiller eks-kjæresten til Penny som "definitivt ikke er homse"? (beklager for enkle spørsmål altså!) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Gitar Hvem er sterkest av Sheldon og Raj? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sheldon, men Raj er bedre i tetris etter hvor mange dater frir Howard til Bernadette? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva vil Sheldon gjøre i Sveits, utenom å se den sort-hull-greia? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 irriterer meg å ikke vite det altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå