stich_it Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 corn=mais, starch=stivelse. sorry Eplefe men Khaffner har helt rett her og har allerede kommet med nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kornstivelse og maisstivelse er det samme, og vi postet samtidig. Dessuten er jeg fullt i stand til å lese. Han jobbet forøvrig på cheesecake factory for å prøve å fjerne den mentale blokkeringen sin. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hadde jo vært fint om vi lot være å bruke siste episode som kilde til spørsmål. Blir som å spørre hva man hadde til middag 5 min etter at man spiste middag. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hadde jo vært fint om vi lot være å bruke siste episode som kilde til spørsmål. Blir som å spørre hva man hadde til middag 5 min etter at man spiste middag. Njæ, blir som å spørre om det var pepper i middagen du hadde på tirsdag Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk kan vel spørre om hva de vil? For min del kunne vi holdt en over middels nivå. Er vel fortsatt dette som er gjeldende? Hvorfor begynner Sheldon å jobbe i cheesecake factory? Vet ikke svaret, ville bare frembringe det til denne siden. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk kan vel spørre om hva de vil? For min del kunne vi holdt en over middels nivå. Er vel fortsatt dette som er gjeldende? Hvorfor begynner Sheldon å jobbe i cheesecake factory? Vet ikke svaret, ville bare frembringe det til denne siden. Han begynte aldri å jobbe der, ble aldri ansatt, han bare møtte opp og latet som om han jobbet der og grunnen til dette var fordi han fant ut at løsningen hans til å løse problemet hans var å begynne på en enkel jobb hvor han gjorde det samme hele tiden så den andre hjernehalvdelen hans kunne konsentrere seg på jobben. Han fant løsningen når han mista alt i gulvet og stakk derifra ... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 nytt spm. noen? kan foresten bekrefte svaret over. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ok. Et veldig enkelt et, hva var det mest pinlige som skjedde når de var på nordpolen og hvem var det som "likte" det ? Endret 6. februar 2010 av The Ghost Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De sov naken sammen, Sheldon. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du har det halv-veis riktig (er ikke sheldon), men kan jo spørre et lite tilleggs spm med det samme da jeg tipper alle vet det, hvorfor gjorde de det ? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 raj likte det og de gjorde det fordi varmeovnen ble ødelagt (for å holde varmen gjorde de det) har ikke tid til å finne på noe spm nå så det er fritt vilt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sheldon godtok det som en nødvendighet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvem var det howard mista jumfrudommen sin til og hva er det Hofstadter hater så med navnet sitt ? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 det hoftstadr hater med navnet sitt er at det er nerd i det LES: Leonard Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Minner om reglene: ... Regler: ... - Bare kom med ett spørsmål når det er din tur. ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 lekse2 du hadde rett og siden det kun var lov med 1 spm så er svaret på den andre kusina hans ... Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Legger ut nytt spm siden det har gått over 6 timer Hvilken person fra Firefly møter vi i serien? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Summer Glau i episoden når de skal ta tog til new york tror ejg det var ... Lenke til kommentar
......... Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Summer Glau i den tog episoden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå