Badjoker Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Queen penelope og sheldor the conqueror! Så episoden i går Korrekt "LOOK LEONARD - I'm a level 3 Warrior!!!" - Penny. Leonard Nimoy is his name. Takk, da får jeg sove i natt uten å gruble på hva i svarte han het Edit. Trykkleif Endret 26. januar 2010 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Da har det gått 6 timer, nytt (vanskelig) spørsmål: Når gutta kommer hjem fra middelalderfestivalen, hva er det Raj bærer på? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da tar jeg å stiller dette spørsmålet siden det har gått så lang tid. Hva er det Leonard søler på en helium-neon laser? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Fersken-snapple Hvorfor sier Penny "Wow, its hot here, why dont i just take off all my clothes?" til gutta? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 For de ikke hører etter hva hun sier og konstenterer seg om Tv-benken(?) de skal sette sammen Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor og hva er det Penny har tatovering av? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det kinesiske tegnet for suppe, på høyre rumpeball? Nytt spørsmål: Hvor ble Sheldon født? Endret 27. januar 2010 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor hater Sheldon Wil Wheaton? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fordi han ikke ville gi autografen sin sist de var på messe. Tror jeg... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 vel nå er det vel to grunner til det: 1. han kom aldri på den conventionen som sheldon gikk på for å få autografen hans. 2. når han da ble å spille magic the card game(?) turnering bare for å slå han så endte det opp med finalekamp, der will wheaton løyv huden full om hvorfor han ikke var på den conventionen og lurte sheldon til å gi seg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du såklart. Jeg har totalt feil. Det var fordi han ikke var på den messen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 do'h for mye kaffe her ja! så til nytt spørsmål: hva slags liste er det Koothrappali kommer på i hvilket blad som gjør at han forhandler seg til nytt kontor? og hvordan skjer introduksjonen når rektoren for universitetet kommer inn på gamle kontoret hans for å gratulere ham? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Han er listet i Peoples magasine for å være One of the 30 under 30 to notice. Når rektor kommer på kontoret sier han; "Dr Cooper, Dr Koothrappali, Dr Hofstadter *pause* MISTER Wolowitz" Edit, Det er muligens feil rekkefølge, men men Edit 2. Hvis jeg har riktig svar, bare still ett nytt spørsmål - da jeg er opptatt med å se på TBBT Endret 27. januar 2010 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå