Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka gjer sheldon når han skal kjøpe julegave til penny, men veit ikkje kor dyr pakke han skal kjøpe.

 

Han kjøper ALLE størrelsene av giftbaskets de har i butikken for så å unnskylde seg når han ser hva Penny har kjøpt han for å plukke den som er i riktig pricerange.

 

Hun gir han en serviett med DNA og signatur til en jeg ikke husker navnet på i farten og Sheldon blir så glad og målløs at han gir Penny alle giftbasketene han kjøpte og lurer på om det var nok etterpå.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Ka gjer sheldon når han skal kjøpe julegave til penny, men veit ikkje kor dyr pakke han skal kjøpe.

 

Han kjøper ALLE størrelsene av giftbaskets de har i butikken for så å unnskylde seg når han ser hva Penny har kjøpt han for å plukke den som er i riktig pricerange.

 

Hun gir han en serviett med DNA og signatur til en jeg ikke husker navnet på i farten og Sheldon blir så glad og målløs at han gir Penny alle giftbasketene han kjøpte og lurer på om det var nok etterpå.

riktigt, var litt dårligt spørsmål, men eg er ikkje so flink til å lage spørsmål:)

Lenke til kommentar
Hun gir han en serviett med DNA og signatur til en jeg ikke husker navnet på i farten og Sheldon blir så glad og målløs at han gir Penny alle giftbasketene han kjøpte og lurer på om det var nok etterpå.

 

:ohmy: Leonard Nimoy is his name.

 

 

--------------------------

 

Over til spørsmålet.

 

Sheldon kaller seg sheldor the conqueror. Penny er jeg ikke sikker på.

 

Edit: Ser der ja, Miamor husket det.

Endret av Write
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...