Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likningen var spørsmålet, ikke svaret :p Og Sheldon er sta nok til å tape hele konkurransen fordi han ikke lytter til lagkameraten, vaktmesteren!

 

Siterer han: *DIIIIIT* "The answer is -8 by alpha"

 

Bombesikker så jeg venter ikke på bekreftelse. Nytt spørsmål kommer om 2 min.

 

Edit: tok vekk spm. fordi svaret ikke er riktig?? kryssjekket med episoden og der det han sier, hvordan kan det være feil?

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Ok, tenkte jeg skulle redigere innlegget mitt over, men for å ikke skape forvirring og ødelegge framgangen, skriver jeg nytt.

 

Ser også at første spørsmålet mitt var for enkelt. Et utfordrende et kommer om noen minutter.

 

Edit: Ok, se om dere klarer denne. Hva var egentlige grunnen for at det ble hold musikkøvelse hos Leonard og Sheldon?

Endret av Myst
Lenke til kommentar

from this laptop through our local ISP, racing down fibre-optic cable at the speed of light to San Francisco, bouncing off a satellite in geosynchronous orbit to Lisbon, Portugal, where the data packets will be handed off to submerged transatlantic cables terminating in Halifax, Nova-Scotia, and transferred across the continent via microwave relays back to our ISP and the X10 receiver attached to this..........lamp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...