Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du steffany? Hun var vel bare med noen få episoder?! Tenker du på hvor vi så hun for første gang, eller i hvilken sesong og episode?

Nei, og hun er lege. Hun jeg er ute etter er sykepleier ("Nurse"). Hun har sittet i resepsjonen nesten hver gang de har hvert på sykehuset, hun har vært andre steder også. Hun har vel vært med i kunn 4-5 episoder. Trur ikke vi har hørt navnet hennes i serien før.

Tenkte på hvor (hvilken setting) og helst sesong og episode også.

Lenke til kommentar

Nei, og hun er lege. Hun jeg er ute etter er sykepleier ("Nurse"). Hun har sittet i resepsjonen nesten hver gang de har hvert på sykehuset, hun har vært andre steder også. Hun har vel vært med i kunn 4-5 episoder. Trur ikke vi har hørt navnet hennes i serien før.

Tenkte på hvor (hvilken setting) og helst sesong og episode også.

Jeg er ganske sikker på at du ser igjen den sykepleieren i sesong 1, episode 16: "The peanut reaction".

 

Du ser også den dama i første episode av sesong 4 når Howard får en robot arm festet "honningtreet" sitt.

Lenke til kommentar

Leonard sendte Sheldon et lolcat bildet. Trur den spilte piano... den spilte på ett eller annet mener jeg å huske.

 

 

Aner ikke om dette spørsmålet er lov eller ikke.

 

Hvis pilot episoden ikke hadde blitt endret til slik den er nå. Hvem av karakterene hadde Sheldon da hatt sex med og hvilken kroppsdel syntes Sheldon er mest tiltrekkende? Korrekt svar på en av de er sikkert nokk.

 

Er glad de endret på serien. Likte ikke den første utgaven de lagde.

Endret av kim009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...