Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Mener du steffany? Hun var vel bare med noen få episoder?! Tenker du på hvor vi så hun for første gang, eller i hvilken sesong og episode? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Mener du steffany? Hun var vel bare med noen få episoder?! Tenker du på hvor vi så hun for første gang, eller i hvilken sesong og episode? Nei, og hun er lege. Hun jeg er ute etter er sykepleier ("Nurse"). Hun har sittet i resepsjonen nesten hver gang de har hvert på sykehuset, hun har vært andre steder også. Hun har vel vært med i kunn 4-5 episoder. Trur ikke vi har hørt navnet hennes i serien før. Tenkte på hvor (hvilken setting) og helst sesong og episode også. Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nei, og hun er lege. Hun jeg er ute etter er sykepleier ("Nurse"). Hun har sittet i resepsjonen nesten hver gang de har hvert på sykehuset, hun har vært andre steder også. Hun har vel vært med i kunn 4-5 episoder. Trur ikke vi har hørt navnet hennes i serien før. Tenkte på hvor (hvilken setting) og helst sesong og episode også. Jeg er ganske sikker på at du ser igjen den sykepleieren i sesong 1, episode 16: "The peanut reaction". Du ser også den dama i første episode av sesong 4 når Howard får en robot arm festet "honningtreet" sitt. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vi ser henne første gang i første episode sesong 1. Sheldon og Leonard skal "masturbate for money" og hjelper sykepleieren med kryssordet. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vi ser henne første gang i første episode sesong 1. Sheldon og Leonard skal "masturbate for money" og hjelper sykepleieren med kryssordet. Korrekt. Det var første gangen, var vel det jeg spurte om. Din tur! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hvorfor endte Leonard i spam-filteret til Sheldon's e-post? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Leonard sendte Sheldon et lolcat bildet. Trur den spilte piano... den spilte på ett eller annet mener jeg å huske. Aner ikke om dette spørsmålet er lov eller ikke. Hvis pilot episoden ikke hadde blitt endret til slik den er nå. Hvem av karakterene hadde Sheldon da hatt sex med og hvilken kroppsdel syntes Sheldon er mest tiltrekkende? Korrekt svar på en av de er sikkert nokk. Er glad de endret på serien. Likte ikke den første utgaven de lagde. Endret 2. januar 2013 av kim009 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Har bare sett den første piloten en gang så dette husker jeg ikke.. Internett er vel ikke lov og første pilot er vel bare på Internett? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ok. Han hadde sex med Gilda (Ei som ikke er med i slutt produktet) og han liker romper. Slenger ut ett nytt spørsmål. Hva slags type boks er det Sheldon og Leonard har tørkepapir i? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Batman-boks? Nei. Måte jukse med google for å sjekka at de ikke hadde Batman box også, sto ikke noe om det. Men fant ut at det ikke er en boks i seg selv, men ett kover de har over tørkepapir boksen, om det av en eller annen grunn skulle hjelpe. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er stuck, ingen ide. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tenker du på rubixkuben? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tenker du på rubixkuben? Ja... Din tur. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Øhh... Tja... Ehmm... I hvilke superhelts rompe har Sheldon gjemt noen dollar? Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Øhh... Tja... Ehmm... I hvilke superhelts rompe har Sheldon gjemt noen dollar? Hulken? Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nope Green lantern! Hvem var det moren til Howard holdt på å kose seg med når Howard kom på besøk rett etter han hadde kommet hjem fra verdensrommet? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tannlegen til Howard? Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Green lantern! Hvem var det moren til Howard holdt på å kose seg med når Howard kom på besøk rett etter han hadde kommet hjem fra verdensrommet? stemmer og jeg tipper Tannlegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå