kim009 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hmm... det stemmer vist at han var lei av å kjøre rundt. Tenkte egentlig på krise øvelsen han hadde hatt den natta, men det var først ved når Sheldon forlangte å bli kjørt når Lenard ville hjem og sove at det kokte over. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 med rettelse, han var lei av at Sheldon tok det som en selfølge uten å vise takknemlighet Ikke noe mer rett, men ikke feil heller. Det var en medvirkende faktor. :-) Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ikke noe mer rett, men ikke feil heller. Det var en medvirkende faktor. :-) vi kan egentlig hive inn at han er Sheldon også. Nytt spm? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Siden jeg ikke får sove så stiller jeg ett nytt spørsmål. Hva synes Zack (tidligere kjæreste til Penny) er så fint med science? Vet ikke helt hva det blir på norsk, forskning blir litt feil ord. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 At ingen har feil (husker ikke formulering men: "thats what i love about sience, nobady is wrong" eller noe i den duren) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Korrekt. Hvorfor har du ikke blitt med tidligere setting når du kan så mye? Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 fordi jeg fant tråden nå. og fordi jeg suger i å finne på spm ... Når starta penny og date? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jesus, hvordan kan jeg ikke vite det? Tar ett skudd i blinde og sier 13. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 La meg gjette, det er ikke et fast tall? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Husker det ble fortalt i episoden hvor Sheldon og Amy var på sin første date, etter de først traff verander. Penny var med og de begynte og snakke om hvor mange menn penny hadde vært med. Trur det var 14 ho var første gangen hun var på date. Endret 20. desember 2012 av kim009 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Penny has dated almost 180 men since she started dating at age 14 Fra Wikipedia. Dermed har kim009 rett, og dermed kan du stille spørsmål. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvordan var maleriet Amy ga til Penny orginal malt? Og bonus spørsmål, hva annet var det hun tenkte på å gi Penny? Trenger ikke svare korrekt på begge. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 De var malt nakne. Du må gjerne fortelle meg hva annet hun hadde tenkt å gi, for det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Korrekt. Var en skulptur. Når Amy oppdaga att Penny hadde tatt ned bildet så så hun at hun var glad hun ikke gikk for skulpturen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Under utdrikningslaget til Howard, prøvde Stuart å selge noe. Hva ville han selge og for hvor mye? Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 klokka si, husker ikke summen. Kan Rajes snakke med siri? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, og han blir litt småforelska i henne Hva var i leiligheten til Rajesh før? (Tenker på bedrifter etc.) Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Ja, og han blir litt småforelska i henne Hva var i leiligheten til Rajesh før? (Tenker på bedrifter etc.) Stemmer vel egentlig ikke trur jeg. Han kunne snakke med Siri, men så ble det for virkelig for han også klarte han ikke snakke med ho mer... men mulig det har endret seg senere og jeg ikke husker det. Trur leiligheten hans var en klokke fabrikk. Mener det var det han sa når Sheldon skulle overnatte, også ble Sheldon bekymret for radioaktive rester. Om jeg har rett så: Hvilken sverd var det Lenard og Sheldon kjøpte fra butikken til Stuard. Extra, hvilken sverde ville SHeldon heller ha, og hvorfor? Om jeg tok feil, så overse det. Endret 21. desember 2012 av kim009 Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) De kjøpte sverdet fra Game of Thrones, men Sheldon ville heller ha "Excalibur" for da kunne han, quote: "gives you the right to rule a replica of England". Endret 21. desember 2012 av Metasenter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå