Svigermors drøm Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 6? Jeps Din tur ! Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Siden det nå har gått en måned så lager jeg ett spørsmål.... håper det ikke er gitt før. Hvilken dag ser Sheldon på Doctor Who mens han spiser frokost, og hva spiser han? Bonus spørsmål, Hvorfor lå Penny på sofaen slik at Sheldons rutine ble ødelagt? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Han ser Doctor Who hver lørdag og spiser frokostblanding. Usikker på hvorfor hun lå der men gjetter fordi "venninen" hennes kom på besøk, altså venninnen som Howard dater mens hun der. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Han ser Doctor Who hver lørdag og spiser frokostblanding. Usikker på hvorfor hun lå der men gjetter fordi "venninen" hennes kom på besøk, altså venninnen som Howard dater mens hun der. Korrekt. Helt nøyaktig så sov hun der fordi Howard og hun venninna hadde sex i senga til Penny. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Når sheldon var liten hadde de en hund/katt (usikker på hva), hva het den og hva skjedde med den? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ganske sikker det var Lucky. Katta døde av ett uhell (Husker ikke hva), og det var et ironisk navn, så trur det Lucky var navnet. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Godtar den, katta het Lucky og ble overkjørt Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nevn de top tre cartoon theme sangene Sheldon liker mest. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Inspector Gadget, Ninja Turtles og Spiderman. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Korrekt! Var den nyeste episoden, så det var kanskje ikke så vanskelig å huske. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Hehe I en episode ber gjengen Sheldon at han må lære seg å kjøre. Howard setter opp en simulator som Sheldon kan øvekjøre. Hvilken farge er det på bilen han får "tildelt" og hva er spesielt med den fargen ? Håper dobbelspørsmål er greit Endret 9. desember 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hehe I en episode ber gjengen Sheldon at han må lære seg å kjøre. Howard setter opp en simulator som Sheldon kan øvekjøre. Hvilken farge er det på bilen han får "tildelt" og hva er spesielt med den fargen ? Håper dobbelspørsmål er greit jeg måtte google denne, dessverre... sykt morsom episode! http://www.youtube.com/watch?v=GlNRXptrHJM Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Veldig bra episode, back in the old days Btw, linken funker ikke (på iPad, kanskje på datamaskin) Endret 10. desember 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 m0ffe: Har du ett nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg stiller ett nytt ett Når sheldon og Amy ble kjærester, da var Amy på kino med en person. Hvem var denne personen ? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Stuart. Tegneserie butikk eieren. Hadde akkurat tenkt å spørre om hva som førte til at Sheldon var villig til og klassifisere forholdet deres som kjærester... men jeg kan ikke det nå. Regner med jeg var korrekt, så jeg slenger inn ett spørsmål. Hva var det som fikk Lenard til å bruke klausul 209 i "roommate" avtalen for å oppløse avtalen? Endret 19. desember 2012 av kim009 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Putter denne i mine innlegg jeg. Artig tråd. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Han var så trøtt at han ikke orket å kjøre Sheldon dit han ville hele tiden. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 med rettelse, han var lei av at Sheldon tok det som en selfølge uten å vise takknemlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå