Gå til innhold

Viftestyring for Windows 7 i BootCamp virker ikke. Maskinen fryser.

Munty

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har akkurat kjøpt meg en MacBook Pro 17". Jeg har installert Windows 7 via BootCamp og jeg har nylig merket at viftene ikke blåser noe godt i det hele tatt og datamaskinen blir veldig varm. Dette er ikke noe problem i Mac-OSet. Jeg har prøvd å installere et par programmer for viftestyring men de virker ikke.

SpeedFan - Oppdager ingen vifter

Input Remapper - Greier å styre viftene, men datamaskinen fryser seg eller stopper. Skjermdriveren slutter å virke og alt er helt dritt helt til jeg avinstallerer programmet. Dette har også skjedd med et annet program som jeg ikke helt husker navnet på.

Vet noen om et vifteprogram som virker? Jeg trenger det virkelig fordi datamaskinen blir veldig varm når jeg har den på fanget eller andre steder som holder godt på varmen.

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet har det ikke kommet noen offentlig BootCamp-støtte for Windows 7 enda, så mange opplever derfor noen problemer. Selv har jeg et problem der lyden er svakere enn normalt. Dette er sånne ting som skjer, så er litt usikker på om det finnes noen løsning. Du kan jo innstallere Win7 på nytt når støtten kommer, men dette er vel ikke en ønsket slutning.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har det ikke kommet noen offentlig BootCamp-støtte for Windows 7 enda, så mange opplever derfor noen problemer. Selv har jeg et problem der lyden er svakere enn normalt. Dette er sånne ting som skjer, så er litt usikker på om det finnes noen løsning. Du kan jo innstallere Win7 på nytt når støtten kommer, men dette er vel ikke en ønsket slutning.

Jeg har faktisk også det samme problemet med lyden som deg. I Mac-OSet er lyden betraktelig høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...