havkat Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei! Jeg skal bruke enda en kontroller på xboxen min, som jeg fikk låne av en. Men det går ikke å bruke den, den står bare å blinker.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du må trykke på "let-etter-nye-trådløse-enheter-knappen" på xboxen. Den er ganske nær power knappen mot dvd leseren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg hadde samme problemet før. Eneste løsning var å koble til kontrollen via et Play & Charge kit (jeg brutke et billig et fra DealExtreme). Etter det så vil den finne xbox'en igjen Lenke til kommentar
havkat Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Du må trykke på "let-etter-nye-trådløse-enheter-knappen" på xboxen. Den er ganske nær power knappen mot dvd leseren. Tusen takk det gikk Hehe, dårlig på det her enda xD Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, jeg kjørte til gamestop for å levere tilbake den trådløse gitaren til world tour, trodde den var ødelagt Slik fant jeg ut at den var en slik kanpp der Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, jeg kjørte til gamestop for å levere tilbake den trådløse gitaren til world tour, trodde den var ødelagt Slik fant jeg ut at den var en slik kanpp der en kompis av meg brukte 6mnd på å finne de 2 usb utgangene i fronten. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, det skal ikke være enkelt Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 </a> Hehe, jeg kjørte til gamestop for å levere tilbake den trådløse gitaren til world tour, trodde den var ødelagt Slik fant jeg ut at den var en slik kanpp der en kompis av meg brukte 6mnd på å finne de 2 usb utgangene i fronten. Når får jeg en sånn, "what?". Dette har jeg ikke lagt merke til Jeg kjøpte meg en usb-hub fra dealextreme for å kunne lade batteri og ha usb gitar samtidig. Hvor er de to portene da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bak den ovale luken helt til høyre på fremsiden av xboxen. Bare trykk den inn. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) ugh, fremme helt nederst er ei lita luke (stående) Endret 29. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så den videoen om hvordan koble til en kontroller. Ser luken der ja, men jeg har jo svart xbox, ikke rart jeg ikke har sett den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå