moldespurven Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei. jeg er på letting etter nytt headsett til å bruke på skolen og med mobil(musikk). har sett på Akg 518 dj på cdon til 399, noe som er et bra tilbud iforhold til pris andre steder tror jeg. har prøvd å hatt propper før Akg k321, men de mista lyden i ene proppen, sett at dette er problemer med flere propper enn bare de. det som er viktigst for meg er. Lyd kvalitet. Lyd isolasjon. (både inn og ut) Pris. (ikke over 400kr) komfort. holdbarhet. så da lurer jeg på om je burde gå for Akg 518 dj eller om det finnes noen propper for under 400kr som er bedre eller like gode som ikke mister lyden i ene proppen med vanelig bruk. butikker jeg har i nærheten( om jeg skulle kjøpe i butikk) er: Expert(har hørt at pioneer proppene dems er bra, stemmer dette?) Elkjøp. Hifi klubben. Spaceworld. kansje noe mer som ligger i Hamar ikke helt kjent der, selv om jeg er dernesten hver dag Endret 6. januar 2010 av moldespurven Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ingen?=) Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) kan anbefale sennheiser cx300. er noen år siden jeg hadde disse, men dette var pluggene som introduserte meg til en verden av ordenlig lyd. de er også et av de mer komfortable settene jeg har brukt, og de isolerer godt. jeg kjøpte disse for 650,- på elkjøp (begynner å bli noen år siden), og syntes jeg fikk mye for pengene. i dag burde du finne de samme pluggene, i den samme butikken, for rundt 300,- Endret 9. januar 2010 av Nonst0p Lenke til kommentar
Hank Annicke Noe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 I skolesammenheng bruker vi en type som heter BeyerDynamic DT-131. Dette er ikke noe wonder-headset men veldig mye for pengene. Det er litt "spisst" i lyden, men låter ellers veldig bra, og det er godt å ha på hodet over tid. Det er jo ganske viktig. Prisen mener jeg ligger rundt 650,- Skal vi virkelig lytte bruker vi DT-770 pro. Men det er jo en helt annen pris, så vi har ikke råd til klassesett av disse. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) vart så jeg bestillte Creative ZEN aurvana fra japanphoto, de lå på 299 i forhold til underkant av 600 som de andre nettbutikkene ligger på. litt usikker på om jeg har valgt riktige propper men har hørt at de skal være gode til rock/metall som de vil bli brukt til. noen som har noe erfaring med dette? Endret 11. januar 2010 av moldespurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå