Gå til innhold

Solskinnshistorie, på en ellers regntung dag...

Anbefalte innlegg

Hey!

Som noen kanskje husker, så annonserte jeg at MS holder på med en slik håndskriftprøve-innsamlingsgreie her i Bergen...

Nå har jeg vært borte fra Bergen en stund ifm studiet, og på "perm" nå i helgen, tok jeg turen innom dette skrivestedet for å se om det hadde kommet noe nytt "knask".

Joda: en hel stabel med "Brute Force" PAL-edition til Xbox! :o SKal prøve det nå etterpå, ser skikkelig frem til det.

Jeg tok like greit ut resten av "lønnen" min i Brute Forcer'er, dvs. 5 stykker.

Stakk så rett bort til en spillesjappe og spurte om de hadde Brute Force (lanseringsdato ultimo juni red anm.), noe de selvfølgelig ikke hadde. Om de var interessert i fire kopier? Gjett om de var.

Jeg fikk bytte dem i hva jeg ville av det de hadde av Xbox spill. Jeg endte opp med MotoGP2, Burnout2, Panzer Dragoon Orta og Ghost Recon.

Jeg begynte dagen med å skulle kjøpe MotoGP2, endte opp med Brute Force, MotoGP2, Burnout2, PDO og Ghost Recon uten å betale en krone. Nice! ;)

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey!

....

Joda: en hel stabel med "Brute Force" PAL-edition til Xbox! :o SKal prøve det nå etterpå, ser skikkelig frem til det.

.....

Kult om du kunne skrevet noen ord om hva du syntes om "Brute" !!...!

Lenke til kommentar

Hey!

Noen ord om Brute Force (spilt de første 5 mission'ene):

Grafikk:

Mycket, mycket bra! Eye candy...

Lyd:

Sikkert veldig bra. Sound FX er i hvert fall digge sound FX. Jeg har dog ikke et anlegg som kan brukes til å bedømme dette rettferdig.

Kontroller:

Mycket, mycket bra igjen. Intuitive kontroller, med samme layout på kontrolleren som i HALO (og alle plaffespill til xbox etterhvert). Veldig enkelt å kommandere ulike personer i gruppen, og skifte mellom de ulike personene.

Gameplay:

Så langt lever det ikke helt opp til hype'n. Dog har jeg bare spilt det i noen timer, og enda ikke fått den siste personen i teamet (sniper-damen).

Du begynner oppdragene med hele gruppen (når du har fått alle vel og merke). Selve objective'ene går stort sett ut på å plaffe seg vei i vellingen, før man kommer frem til et eller annet man skal hente, eller redde eller plaffe litt ekstra godt...

Jeg må innrømme at jeg enda ikke har brukt nok tid på det, så dette blir en urettferdig "anmeldelse". Men hvis jeg etterhvert får til å bruke de ulike personene som et team, og opplever at hver av personene utfyller hverandre, så legger jeg til et øye til på terningen.

Akkurat nå lander terningen på en firer.

Hej då.

Lenke til kommentar

faen, juni ser ut til å bli en skikkelig spill måned:

spill jeg har fått/regner med å få i juni:

Return to castle wolfenstein

zelda the wind waker

moto gp 2

warcraft III the frozen throne

neverwinter nights shadows of undrentide

brute force

bra at skattepengene kommer den her måneded :)

Lenke til kommentar
Hey!

Lyd:

Sikkert veldig bra. Sound FX er i hvert fall digge sound FX. Jeg har dog ikke et anlegg som kan brukes til å bedømme dette rettferdig.

Hej då.

jeg mener du ikke trenger noe bedre enn headset eller tv-lyd for å bedømme lyd i ett konsoll spill rettferdig.

Lenke til kommentar

Hey!

Jeg er på tynn is nå, for dette kan jeg ikke (enda), men jeg trodde at for å nyte 5.1 lyd burde man ha et 5.1 oppsett også? Ikke har jeg det på Koss'ene mine, og neimen om jeg har det på TV'en (knapt nok stereo)...

Men når jeg vasser i penger om noen år, da skal jeg klinke til med skikkelig lyd... (*jada*)...

Mvh.

Lenke til kommentar

Hey!

Jeg er på tynn is nå, for dette kan jeg ikke (enda), men jeg trodde at for å nyte 5.1 lyd burde man ha et 5.1 oppsett også? Ikke har jeg det på Koss'ene mine, og neimen om jeg har det på TV'en (knapt nok stereo)...

Men når jeg vasser i penger om noen år, da skal jeg klinke til med skikkelig lyd... (*jada*)...

Mvh.

Lenke til kommentar

Hey!

Mvh.

Lenke til kommentar

Hey!

Mvh.

Lenke til kommentar

Hey!

Mvh.

Lenke til kommentar

Hey!

Mvh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...