silensio Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei, jeg skulle ut å kjøre idag og plutselig ville ikke bakluka gå i lås. Etter litt om og men så gikk den i "halvt" i lås. Dvs slik at den ikke går opp igjen. Det går ikke å åpne fra utsiden,men hvis jeg er rask så får jeg åpnet den fra innsiden. Når jeg gjør det så åpner den seg helt,men det virker som at den "drar" seg i lås igjen. Da får jeg sen ikke opp i fra utsiden. Det eneste jeg kan tenke meg har skjedd er at det kom litt snø på bryteren i går kveld,men jeg tok vekk det meste. Jeg har prøvd å sjekke om sikringene var gåen, men de er like hele. Jeg prøvde også å se om låsen var gåen,men jeg hadde ikke stor nok torx eller umbraco for handen. Kan det være at det noe inni låsen eller kan det være noe inni bryteren i døren? Det går fint ann å kjøre med det, luken går ikke opp. Men er litt irriterende. Bilen er en 2001 VW Passat stasjonvogn. Lenke til kommentar
silensio Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Frost? Kan være d,men den har stått i en garasje i natt.kanskje jeg skal prøve å "varme" opp låsen. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dersom det ikke er en oppvarmet garasje går det ikke mange timene før evt. fuktighet fryser inni låser etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå