tøffing :P Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg skal ha meg en ny mobil. Fikk solft 3650'en min. Men må ha litt penger til overs så jeg velger å bruke 2500 kanskje litt mindre på mobil. Hvliken bør jeg kjøpe? Uten abb. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kanskje du burde sitt på de 1235 andre postene om hvilken mobil de burde velge? før du poster ut ny Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kommer vel an på hvilke funksjoner du trenger.. GPRS, WAP, Bluetooth? You name it.. Jeg har Nokia 6510. den er meget bra, syns jeg. Har aldri hatt noe problemer med den. Bortsett fra når jeg knuste displayet. Men det var vel problem-between-mobile-and-person. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du kunne jo alltids ta en titt på sonyericsson t310. En bra mobil til en meget bra pris! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 som tidligere skrevet, hva skal du bruke mobilen til? skjønner ikke helt vitsen med å gå fra en såpass funksjons-spekket telefon som 3650 til noe mindre fancy, men men.. skal du ringe og sende meldinger, kjøp en t100 eller a50 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Skal du ha Siemens velger du natturligvis A55. Men designen er klart stiligere på t-100, og det er vel det som teller på en telefon som skal være billig og funksjonsfattig. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 kanskje du burde sitt på de 1235 andre postene om hvilken mobil de burde velge? før du poster ut ny og du burde kanskje lest retningslinjene om å ikke poste ting du kan skrive på pm i stede? dessuten er forumet til for at folk skal få hjelp, men jeg er enig med flertallet at du må skrive mer hva som er viktig for deg i en mobil. Til posteren: Trenger du ikke mer en det lowend mobilene t100 og A50/A55/C45 (o.l) har av funksjoner så er de selvsagt å anbefale. Ville ikke satset på en billig nokia, da de ofte er skrøpelige... Ellers anbefaler jeg Siemens S55 og Sony Ericsson T68i., hvor du får mye for pengene. Disse telefonene ligger økonmisk rett rundt maksimum summen din, så vil du ha noe litt billigere ville jeg valgt overnevnte Siemens'er og SE'er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå