GLN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Da jeg våknet opp idag, tørr som en tørrfisk i munnen tenkte jeg at noe må gjøres. Sliter med altfor tørr luft på soverommet pga jeg må holde det varmt med en oljeovn. Har en ventil på rommet så alltid står oppe, men det er vist ikke nok. Nå på vinteren kan ikke vinduet stå oppe 24/7 når det er -10 ute. Finnes det noen måter å forfriske luften på i et soverom i en kjeller? Slik jeg slipper å våkne og gjespe etter vann. Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vel, man har det gode kjærringrådet ved å sette en hermetikkboks med vann i på ovnen. Den fordamper sakte men sikkert og gjør det litt mer levelig på rommet. (Har en slik på kontoret mitt på jobb ) Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En luftfrisker? Tenker du da på en wunderbaum eller en gigantisk maskin som durer og koster flere tusen kroner? Lenke til kommentar
doofus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En eller annen form for plante burde vel hjelpe? En gummiplante eller en ladypalme eller noe sånt. Nasa anbefaler ihvertfall Ladypalme (Rhapis excelsa). edit: areca palme fukter og frisker opp i massevis av kontorer rundt omkring. Endret 30. desember 2009 av doofus Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Kansje unngå den siste cognacen før man legger seg nææ,tøysekopp.. enkelt å prøve en plante da Endret 30. desember 2009 av sierratec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå