zicka Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei ! Jeg vet at det er evig mange slike tråder, men jeg finner liksom ikke en som er lik mine krav :/ Jeg skal altså ha meg ny bærbar, de siste årene har jeg klart meg fint med min MSI wind, men siden jeg nå skal begynne med 3D-modellering blir denne for svak. Jeg tenker i utgangspunktet å legge winden på "hylla", så jeg ser etter en maskin som har noe av de sammme egenskapene, altså, liten, lett, og "stilrent" designe. Oppgavene maskinen vil bli brukt til er: - AutoCAD - MarthCAD - 3D moddelering - Photoshop - "Lett" spilling - Samt surfing og oppgaveskriving. Er i utgangspunktet maskiner med 14", maks 15" skjerm jeg er ute etter, ellers vil det bli for stort å dra med seg på skolen. Har sett en del på Timline serien til Acer, men vil disse bli for svake? Er 3D jeg da tenker spesielt på. Prisklasse er i underkant av 10k. Tips mottas med stor takk, jeg har vert for lenge utenfor dataverdenen til å vite hva som er "bra" lengre ! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå