Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Skjermen er også blitt med mye mindre lys..litt kjedelig å sitte å myse på skjermen. Prøver å få lastet ned norsk språkpakke men det er heller ikke bare bare ser jeg... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 1) Dimmet skjerm kan kanskje ha noe med "power savings"-innstillinger å gjøre? (Ikke uvanlig på bærbare. Kjører du forresten på batteri eller strømnettet?) 2) Har du sjekket denne linken? Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Nr 1: Finner ingen bedring der Var min første tanke. Kjører på strøm nå, bruker jo å bli dimmet når den står å går på batteri. Minner om den tilstanden nå hvertfall. Nr 2: skal sjekke nå Nr 2: Ja den har jeg sett på men måtte bare gi opp akkurat nå fordi jeg får ikke åpnet/lagre bat.filen. Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 http://hjelperdeg.no/index.php?option=com_...7&Itemid=28 Der man kan justere lys styrken mangler på min visning over batterytelse. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://hjelperdeg.no/index.php?option=com_...7&Itemid=28 Der man kan justere lys styrken mangler på min visning over batterytelse. Kan det være at denne funksjonen avhenger av skjermkortdriveren? Har du installert noe slikt, eller bruker du det som Win7 installerte på egen hånd? Kanskje du må hente mer fra Acer ... Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 hehe..blond Eh, lastet ned w7 og bruker sikkert det som fulgte med der. Er skikkelig ubehagelig at den er så mørk. Blir jo nesten dårlig. Lyden får være enn så lenge bare jeg får fikset en lysere skjerm. Er ingen forskjell om jeg tar ut strømkontakten heller. Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har lastet ned audio driver fra produsenten nå men helt grønn på hva jeg må gjøre videre å ser at de har driver for Nvidia også men det blir vel samme problemet å finne ut hvordan jeg går fram for å få ordnet dette også.. synd at juleaften er over, skulle ønsket meg en nerd av en mann i julegave Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har lastet ned audio driver fra produsenten nå men helt grønn på hva jeg må gjøre videre å ser at de har driver for Nvidia også men det blir vel samme problemet å finne ut hvordan jeg går fram for å få ordnet dette også.. synd at juleaften er over, skulle ønsket meg en nerd av en mann i julegave Det kommer vel kanskje an på om arbeidsoppgavene kun er begrenset til tech-fixing, det ... Når det gjelder drivere, så dreier det seg vel nesten utelukkende om *.exe-filer som muligens er pakket inn som *.zip-filer. Pakk dem ut med noe annet enn den innebyggede zip-håndteringen i Win7; WinZip er gratis i 45 dager, og 7-Zip er det vel til evig tid. Så er det bare å dobbelt-klikke og følge instruksjonene ... Jeg har ingen spesiell kjennskap til Acer, men vet at PC-modeller med samme navn ikke sjelden kommer i ulike varianter, så det kan hende at det er flere ulike driver-pakker å velge mellom ... Det er ikke helt uten grunn at jeg fortsatt kjører Vista på min lille laptop. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Får du fortsatt ikke lastet ned .bat filen? bytte.rar Prøv denne om du ikke har fått lastet den ned. Skal være nokså enkelt å få til om du får kjørt .bat filen. Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Må få lastet ned winzip først for å få åpnet den også? Kommer opp at den kan åpnes i rar_auto_fil, om jeg prøver å åpne i winrar så nekter den. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Må få lastet ned winzip først for å få åpnet den også? Kommer opp at den kan åpnes i rar_auto_fil, om jeg prøver å åpne i winrar så nekter den. Du må bruke winrar...hvilken versjon bruker du da? Last ned http://www.rarlab.com/rar/wrar391.exe så skal det funke: Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 NEI DÆKEN!!! hehe da har jeg lyyyyyyyd!!!!!! Da går jeg vidre på de andre problemene Første pri er å få litt lys her Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Hjalp lite å fikse nvidia hvertfall... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hjalp lite å fikse nvidia hvertfall... sjekk strøm innstillingene i kontrollpanel. Siden du har en bærbar har den nok satt ytelsen på balansert. Velg høy ytelse, eller gå inn å endre på balansert planen at du skal ha full skjermlys både på batteri og strøm. Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har bytte ned på maskinen nå men har prøvd litt å få til etter forklaringen her http://samfunn.myhken.com/?p=447 men må prøve igjen litt senere her, ser himmla komplisert ut Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Er det noen av disse som kan være driveren til skjermkortet? har prøvd en uten bedring. Kan foresten disse driverne slettes etter at de er lastet inn? At det ikke blir så himmla mye lagret på disken. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har bytte ned på maskinen nå men har prøvd litt å få til etter forklaringen her http://samfunn.myhken.com/?p=447 men må prøve igjen litt senere her, ser himmla komplisert ut Er ikke så komplisert når du har .bat filen. Da er det bare det siste ang registret du må gjøre manuelt. Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Å endelig fikk jeg inn riktig skjermdriver å nå ble det lys også! Ble jo en helt annen pc Da var det å få ting over på norsk...må bare sjekket w7 litt først Å hva skulle jeg gjort uten dere her inne! Tusen takk for hjelpen igjen Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Frk.Lilla Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ok, da er jeg over på å få dette norske opplegget her Men når jeg får opp det sorte vinduet for command prompt så skal jeg skrive inn: DISM /Online /Add-Package /PackagePath:c:\nb-no ? Da får jeg bare error..så står fast der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå