Gå til innhold

Kjøpe w7, litt hjelp;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr 1: Finner ingen bedring der ;) Var min første tanke. Kjører på strøm nå, bruker jo å bli dimmet når den står å går på batteri. Minner om den tilstanden nå hvertfall.

Nr 2: skal sjekke nå :)

Nr 2: Ja den har jeg sett på men måtte bare gi opp akkurat nå fordi jeg får ikke åpnet/lagre bat.filen.

Lenke til kommentar

hehe..blond ;) Eh, lastet ned w7 og bruker sikkert det som fulgte med der. Er skikkelig ubehagelig at den er så mørk. Blir jo nesten dårlig. Lyden får være enn så lenge bare jeg får fikset en lysere skjerm. Er ingen forskjell om jeg tar ut strømkontakten heller.

Lenke til kommentar

Har lastet ned audio driver fra produsenten nå men helt grønn på hva jeg må gjøre videre å ser at de har driver for Nvidia også men det blir vel samme problemet å finne ut hvordan jeg går fram for å få ordnet dette også.. synd at juleaften er over, skulle ønsket meg en nerd av en mann i julegave :p

Lenke til kommentar
Har lastet ned audio driver fra produsenten nå men helt grønn på hva jeg må gjøre videre å ser at de har driver for Nvidia også men det blir vel samme problemet å finne ut hvordan jeg går fram for å få ordnet dette også.. synd at juleaften er over, skulle ønsket meg en nerd av en mann i julegave :p

Det kommer vel kanskje an på om arbeidsoppgavene kun er begrenset til tech-fixing, det ...

Når det gjelder drivere, så dreier det seg vel nesten utelukkende om *.exe-filer som muligens er pakket inn som *.zip-filer. Pakk dem ut med noe annet enn den innebyggede zip-håndteringen i Win7; WinZip er gratis i 45 dager, og 7-Zip er det vel til evig tid.

Så er det bare å dobbelt-klikke og følge instruksjonene ...

Jeg har ingen spesiell kjennskap til Acer, men vet at PC-modeller med samme navn ikke sjelden kommer i ulike varianter, så det kan hende at det er flere ulike driver-pakker å velge mellom ... Det er ikke helt uten grunn at jeg fortsatt kjører Vista på min lille laptop.

Lenke til kommentar
Hjalp lite å fikse nvidia hvertfall...

sjekk strøm innstillingene i kontrollpanel. Siden du har en bærbar har den nok satt ytelsen på balansert.

Velg høy ytelse, eller gå inn å endre på balansert planen at du skal ha full skjermlys både på batteri og strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...