Mortyy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann godtfolk! jeg har da hatt min HTC hero i litt over en mnd. kjøpte engelsk versjon og oppgraderte den til norsk. funka fett;) etter det har det kommet ny software oppgradering. jeg har da prøvd å legge denne inn. men eg får det svarten meg ikke til! det kommer bare opp feil melding, at telefonen ikke er tilkoblet dataen selvom den er det! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! feilmeldingen har kode 170, hvis det hjelper? HELP ME?! Lenke til kommentar
arande Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann godtfolk! jeg har da hatt min HTC hero i litt over en mnd. kjøpte engelsk versjon og oppgraderte den til norsk. funka fett;) etter det har det kommet ny software oppgradering. jeg har da prøvd å legge denne inn. men eg får det svarten meg ikke til! det kommer bare opp feil melding, at telefonen ikke er tilkoblet dataen selvom den er det! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! feilmeldingen har kode 170, hvis det hjelper? HELP ME?! Last ned nye drivere...hvilke vil avhenge av operativsystem på maskinen du bruker. http://www.htc.com/hero/m/en/downloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå