FranzJosef Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jobber nå siste uka på jobben. Nye medarbeider vil ta over min PC uten noe annet passord eller noe, det er ikke bra men det er det som kommer til å skje. La oss IKKE diskutere akkurat det. Så jeg ønsker å slette alt mitt, alle spor. Hva må jeg huske på og hvordan gjør jeg dette mest mulig grundig? Har slettet de fleste private foldere, forsøkt å slette spor på nettleseren. Er det muligheter for å resette noe på min innlogging o.l.? Lenke til kommentar
Yzma Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 kan du ikke formatere den? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det fins noen gode tips her (på engelsk): http://www.wikihow.com/Delete-your-Usage-H...acks-in-Windows Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Formatere harddisken??? Ja, da tenker jeg at jeg ville blitt populær her... Da måtte de fått ned noen helt fra Oslo for å få oppe å gå alle programmene og alt igjen. Det hadde blitt bra med bråk det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 nest beste etter formatering ville være slette brukermappen din, med mindre det er snakk om noe ekstremt sære programmer installert kun på den brukeren burde ikke det gi noen problemer med programvaren. Lenke til kommentar
Yzma Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Formatere harddisken??? Ja, da tenker jeg at jeg ville blitt populær her... Da måtte de fått ned noen helt fra Oslo for å få oppe å gå alle programmene og alt igjen. Det hadde blitt bra med bråk det. yup, trivelig å prøve og hjelpe =D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Slette ALT som er mulig i nettleseren, er du altfor paranoid avinnistalerer du nettleseren og på nytt. Slett alle mapper du mener du har noe du ikke vil dele i osv. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå