Asefer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg har et problem med trådløs nettverk siden jeg installerte servicepack 2 til Windows Vista. Har en HP COMPAQ 8715B maskin. Ser ut som feilen ligger på en nettverkskort ISATAP. Får denne feilmeldingen. Enheten virker ikke som den skal fordi Windows ikke kan laste de nødvendige driverne for denne enheten. (Kode 31) feilmeldingen. Har siden jeg installerte servicepack 2 ikke hatt mulighet til å koble meg på trådløst nett. Dette var obligatorisk oppdatering av Windows. Da jeg prøver å oppdatere driveren får jeg beskjed at den riktige driveren er installert. Jeg får heller ikke lov å rulle tilbake til den gamle driveren. Min trådløse router er fra BKK ALLIED TELESIS at-img-634w og den får jeg ikke gjøre noe med, den fungerer helt fint når jeg bruker kabel. Det er kun det trådsløe på pcen som ikke funker. Har dere noen råd eller en løsning her. Det er ganske skuffende at dette skjer uten at Windows ordner opp i dette. Alt fungerte helt fint før servicepack 2. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå