imshade Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heisann, jeg sliter jeg har nå surfet på google i over 8 timer i strekk og er rimelig nær på og finne en hamemr og knuse hele maskinen.. Jeg har antageligvis fått et virus av et slag, men jeg hadde norton 360 instalert dagen før dette skjedde anyways. nå har jeg surra rundt på alle mulige måter restarta en billion ganger og inn og ut av sikekrmodus for og se om det kanskje har hjulpet meg noe, men neida! systemgjenoppretting og defragmanitering virker ikke, når jeg velger dato ved systemgjenoppretting og klikker neste, og skal deretter klikke neste engang til, står den bomstille, pc'n fryser ikke elelr noe slikt men den stopper og går ikke videre.. klikk klikk klikk.. håpløst.. Og kan verken åpne enkelte programmer som jeg bruker regelmessig slikt som WoW, og kunne heller ikke åpne nye nedlastede programmer som anti virus programmer og slikt, men nå ser det ut til hvertfall det funker, delvis.. Håper noen kan hjelpe meg med en løsning av et slag om hvordan kan få pc'n til virke normalt igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå