Schnell Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk ny mini-datta til jul, acer. Så har den funka bra med internett å alt til nå, men plutselig kobler ikke driten til internett lenger! TRådløst internett tror jeg det er. "Bruk bryteren foran på siden av datamaskinen, eller funksjonstaster hvis slike finnes, for å aktivere trådløs tilkobling på denne datamaskinen." står det. men det er ingen slik bryter på dataen min tror jeg!! hvor da i så fal?? er det noe jeg kan trukke på inne på dataen?? så står det en anna plass: "trådløse funksjoner er slått av". åssen skrur jeg det på a?? Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vel, først må vi ha modellnavnet på pcen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 det er acer Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 det er acer Da synes jeg du skal ringe til Acer kundeservice. De er ansatt for å ta seg av desperate kunder som deg. Og de vil nok også spørre: "Hva slags Acer da? Det finnes hundervis av dem ..." Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 det er acer Da synes jeg du skal ringe til Acer kundeservice. De er ansatt for å ta seg av desperate kunder som deg. Og de vil nok også spørre: "Hva slags Acer da? Det finnes hundervis av dem ..." Hehehe, ja, det finnes nok mer enn en Acer ute på markedet. Du finner modellbetegnelsen under den på en hvit eller sort lapp. Er som oftest en kombinasjon av bokstaver og tall på 4-7 tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå