awesnes Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei Er det noen som vet om det følger med en gratis kartoppdatering hvis man kjøper ny garmin-gps? Mvh A Endret 29. desember 2009 av awesnes Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 på min følger det kun med oppdatering av det kartet som ligger på GPS'en. det er et ganske grovt (dårlig) kart men jeg er usikker på om det følger med når en kjøper skikkelige kart. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for svar. Fant det forresten ut (må huske på å søke litt før jeg poster og ikke etter....)... https://my.garmin.com/maps/nuMaps.htm Lenke til kommentar
bloga Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Veeeeeeeeldig sjeldent at det følger med kartoppdateringer på gpsene. Kan bare huske å ha sett at TOM TOM 930 hadde dette en gang på kampanje. GPSEN kostet 3 lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå