nojac Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 For meg er det en fordel med ladbart batteri - jeg vil stort sett bruke den med en PC i nærheten. For den som heller vil ha vanlig batteri er kanskje Voigo 128 MB med radio, diktafon og display til 898.- et alternativ? (På BINDERS!) (Radioen er ikke integrert i spilleren, men er en egen enhet montert på høretelefonen) Ser bra ut (men mangler festeklips). Men jeg skulle gjerne hatt mer info/erfaringer om Geil 256 MB! nojac Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ville ikke godt for en nett md med treg overfoering(usb 1). Hvis du kan bruke penger paa en nett md kan du heller bruke pengene til en apple ipod. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Lader kun via usb port den er ganske teit.Sliter ut batteri fort og kan kun bruke det innebygde. Er du sikker på dette? Jeg holdt på å kjøpe den spilleren, men nå er jeg ikke sikker lenger. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Men får vi tak i den?? (GEIL 256 MB) PSData melder at den er utgått, at de ikke får den inn. For meg passer den perfekt - USB 1.1 er kjapt nok og jeg gidder ikke å jogge rundt med en diskbasert maskin. Og jeg foretrekker avgjort ladbart batteri. nojac Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ipod ..som koster 3-4 ganger så mye.. Den er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå