-Lars Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har noen lysbilde-dias jeg gjerne skulle digitalisert, og ønsker i den forbindelse å undersøke om noen som evt har en litt kjapp scanner kan være villige til å leie ut sin på ukes, eller to-ukers basis ? Har sjekket litt pris på å kjøpe scanner selv, eller å få jobben gjort i fotobutikk, men syntes det blir vel dyrt. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben. Enig. Tror jeg ville kikket etter en brukt Coolscan 4000, V eller 5000 og solgt den etterpå Francis Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tråden anses som relevant, og blir derfor åpnet igjen. Lenke til kommentar
-Lars Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben. Enig. Tror jeg ville kikket etter en brukt Coolscan 4000, V eller 5000 og solgt den etterpå Francis Takk for innspill . . . Skal holde utkikk, og se om jeg kommer over noe Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben. Enig. Tror jeg ville kikket etter en brukt Coolscan 4000, V eller 5000 og solgt den etterpå Francis Takk for innspill . . . Skal holde utkikk, og se om jeg kommer over noe Jeg har både en Nikon Coolscan ls5000-ED og en Refleta Digitdia 4000 begge med ICE kan gjerne leie ut, kommer bare an på prisen og garantien for at utstyret ikke går føyka!!! Nypris på Nikonen er som kjent skyhøy og adaptrene er ikke akkurat billige de heller hvis det går an å oppdrive noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98127834 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er det forsatt aktuelt å leie ut? Min fotointereserte pensjonistfar er opptatt av dette, men synes 8.000-10.000 å legge ut for en skanner blir i drøyeste laget. Han er grundig, forsiktig og varsom med alt datautstyr han bruker. Så at det skal skje noe med utstyret i hans varetekt er svært usannsynlig. Med hilsen Asgeir Sonstad Lenke til kommentar
peffi Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Canoscan 9000F. Mer enn bra nok for de aller fleste. Helt ny for 1700,- pluss frakt hos Netshop eller 2000,- i butikk hos Japan. Fotovideo har den og. Det er ikke ubetinget lett å rigge til en Nikon scanner. Gammel software som du må lære deg å bruke. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvis man investerer noen få hundrelapper i Vuescan så fungerer det med de fleste scannere uten drivere og man slipper å lære seg ny programvare for hver scanner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå