dr Gonzo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei, trøbbel igjen! Denne gangen får jeg bluescreen og PCen restarter seg etter 20-30 sekunder. Dette medfører at jeg ikke rekker å tenke på hva som er galt engang. Virus? Hva kan dette være? Takker for svar Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjem du inn i sikkerhetsmodus?? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fra Microsoft: Bug Check 0x3B: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION The SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION bug check has a value of 0x0000003B. This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code. Cause This error has been linked to excessive paged pool usage and may occur due to user-mode graphics drivers crossing over and passing bad data to the kernel code. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jepp, jeg kommer inn i sikkerhetsmodus, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt feilen. Tips? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Prøv å installere grafikkdriveren på ny, hva slags pc er det?? Endret 29. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå