Simkin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Kjøpte meg en HTC HD2 med djuice phone på komplett, men har funnet ut att det blir en god del datatrafikk med en slik mobil har nesten 200kr i mnd bare i datatrafikk! på mine avtaler står det: Inntil avtaleperioden utløper den 19.12.2010 gjelder en del forutsetninger, som spesifisert i avtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å * si opp ditt abonnement * bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris * bytte til et kontantabonnement mitt nåværende abbonement koster 175kr i mnd, men jeg kunne tenkt meg å bytte til Surfprat M med 500mb datatrafikk inkl i mnd, som koster 189 mnd. dette er dyere i mnd, men jeg får ikke bytta på nettsiden der uten å betale gebyr. står jo att gebyret gjelder hvis man vil bytte til et abbonement med mindre mnd avgift.. så, går det ann å bytte til surfprat M, og betale 189 i mnd i 12mnd uten å betale gebyr? på den lista over abbonement, så får jeg denne meldinga hvis jeg trykker på endre abbonement Endringen du har valgt medfører et endringsgebyr på kr 2.400 Kampanjer som avsluttes: Julekampanje 1000 inkluderte min men denne meldinga kommer ikke opp på djuice explore, der kommer kun Kampanjer som avsluttes:Julekampanje 1000 inkluderte min kan jeg endre til explore uten gebyr? explore er jo også et abbonement med 500mb datatrafikk inkl i mnd. Endret 29. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
abil Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøpte meg en HTC HD2 med djuice phone på komplett, men har funnet ut att det blir en god del datatrafikk med en slik mobil har nesten 200kr i mnd bare i datatrafikk! på mine avtaler står det: Inntil avtaleperioden utløper den 19.12.2010 gjelder en del forutsetninger, som spesifisert i avtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å * si opp ditt abonnement * bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris * bytte til et kontantabonnement mitt nåværende abbonement koster 175kr i mnd, men jeg kunne tenkt meg å bytte til Surfprat M med 500mb datatrafikk inkl i mnd, som koster 189 mnd. dette er dyere i mnd, men jeg får ikke bytta på nettsiden der uten å betale gebyr. står jo att gebyret gjelder hvis man vil bytte til et abbonement med mindre mnd avgift.. så, går det ann å bytte til surfprat M, og betale 189 i mnd i 12mnd uten å betale gebyr? Da ringer du og hører om det går:) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) ringte nå, og fikk bytta til surfprat M uten gebyr. Men litt rart det kommer opp på nettet att du må betale gebyr, det skjønte de ikke på kundeservicen heller. men da ordna det seg Endret 29. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rapporterte du feilen til nettutviklerene eller bare til personen du pratet med? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) sa fra til hu dama bare. kan se om jeg får sendt en rapport også. jeg prøvde nå på telenor, nå som jeg har surfprat m, og der får jeg ikke dette opp. noe djuice bug kansje Endret 29. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Årsaken kan være at den månedsprisen med SurfPrat M som er oppgitt på mine sider er uten bindingstid. Med bindingstid på abonnementet blir månedsavgiften høyere, og dermed høyere enn månedsprisen på det abonnementet du har i dag. Ergo ingen gebyr. Det kan være en mulig forklaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå