Gå til innhold

Tøy/accessories til marineblå dress!


marvol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener paisley? Er personlig ikke så fan av rosa, men det kan nok muuligens funke. Kommer dog veldig ann på fargenyansene. En gul sløyfe kan funke bra forresten.

 

Edit: Tror han mener noe sånt Kav:

blue%20paisley.jpg

 

 

Det kan funke greit det, men det kommer veldig ann på sløyfen og fargene.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Stemmer det fkm, paisley er det altså :p

 

Har tråla google, men jeg finner ikke noen som likner engang i fargen. Det var en veldig mild rosafarge, den skjærer ikke i øynene, tror fargen kan ha hatt et svært svakt hint av å ha blitt blandet med ferskenfarge.. Skal ringe Follestad i Akersgaten i morgen å høre om de har noen igjen. Hvis ikke får jeg se om de har en gul en. :)

Lenke til kommentar

Da blir det belte, orker ikke punge ut mer nå :p Ble en liten endring i klesveien, da ingen Follestad-butikker i nærheten (hverken Strømmen eller noen av de to i Oslo) hadde en fin rød sløyfe som jeg likte, derfor kjøpte far en sort og sølv paisleysløyfe (ikke drep meg!) :p Poster bilde av komplett antrekk minus strøket skjorte om noen timer, må trene litt :)

Lenke til kommentar

Glemte å ta bilde :p Men ihvertfall er det en siste ting jeg lurer på: Hvordan skal pocket square være brettet? Vet at det egentlig ikke er noe fasitsvar på dette, men hva synes dere ser best ut? Hadde litt troen på flat-fold, men jeg fikk det liksom ikke helt til, synes at en two point fold ble bedre, men blir det for 'pyntet'?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...