fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har bestilt en skjorte fra Tailorstore en gang for lenge siden. Ble litt fail, siden jeg tok mål av meg selv, men gjør du det ordentlig skal det nok funke greit. Bare ikke forvent deg all verdens kvalitet... Hva mener du forresten med hvit OG rød skjorte? Striper? Mønster? Imo er det penest med en ensfarget hvit skjorte til navy dress, men jeg er litt minimalist når det kommer til dress. Rød sløyfe funker, men jeg ville brukt slips i stedet... Sko og belte burde være brunt som de andre har sagt. Når det kommer til metallet er det ikke så farlig om det er sølv- eller gullfarget, siden begge deler passer til brunt og navy, men bare pass på at alt metall du har på deg matcher.. Pocket square kan være hvitt. Det er enklest, og som oftest penest imo, men det funker også med andre farger. Bare pass på å ikke match for mye. Slips og PS skal aldri matche noe, det skal komplementere. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Striper ja. Hvis du sjekker den linken her tror jeg mønsteret vises Edit: ser ikke ut til at det funker, men stoffet heter fererra, hvis dere gidder å lete Endret 3. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Så ok ut, men jeg ville ikke brukt rød sløyfe til rødstripet skjorte... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ok, funker det med hvit? eller blir det veldig smoking-aktig? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvit skjorte er penest imo. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Tenkte mer på sløyfe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg syns kanskje at hvit sløyfe blir litt for smoking og formellt. Da kan du heller gå for noe à la denne http://follestad.no/shop/224 til en hvit skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Tenkte mer på sløyfe. Ok. I så fall, nei. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, så litt på den Har dere noen andre nettbutikker som selger sløyfer/skjorter og annet snaks? Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Liten endring i planene: Jeg skal ha hvit skjorte, og trolig denne sløyfen, noen tips til lommetørkle? Vurderer et helt hvitt et, det får man vel på dressman eller noe? Ang. sko og belte har jeg kun svart, var og kikka i dag, men det fantes hverkan pene brune sko eller belter, så jeg holder meg til svart. Og iom. at dressen er såpass mørk, kan sikkert legge ut bilde hvis det trengs, tror jeg det går greit Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Syns du skal gå for hvitt, pent og enkelt. Et hvitt lommetørkle kan du nok finne OVERALT Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvitt funker bra til alt. Edit: Skrivefeil... Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, da blir det: - Mørkeblå dress - Hvit skjorte - Denne sløyfen - Hvitt tørkle - Sorte sko - Sort belte Ser det greit ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ser greit ut ja, selv om jeg MYE heller ville hatt brune sko og brunt belte. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg er enig, men det fantes ikke pene sko eller belter her jeg bor, og jeg orker ikke se andre steder Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Høres fint ut det marvol : ) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, takker så mye for hjelp alle sammen Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ææææ, begynner å haste nå, og jeg har ikke fått tak i sløyfen De hadde den ikke på Strømmen, som er nærmest der jeg bor, så da må jeg inn til Oslo.. Noen som kan plotte de to(?) Follestad-butikkene inn i et Google map? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Den ene er i Akersgaten 28, rett ved Eger, evt rett ved Stortinget t-banestopp hvis du ikke vet hvor Eger er. Den andre er i valkyriegaten 5 på Majorstuen. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå