Gå til innhold

Tøy/accessories til marineblå dress!


marvol

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Trenger litt hjelp angående accessories og tøy(!) til russeball.

Jeg har en marineblå J.Lindeberg dress med litt lysere ruter (store ruter). Lyst på sløyfe, en ordentlig skjorte, belte, lommetørkle og mansjettknapper.

 

Spørsmål 1: Hvilken farge bør skjorta ha? Jeg er ute etter en stilig, klassisk, men likevel interessant look.

 

Spørsmål 2: Hvilke nettbutikker selger disse tingene? Evt. i områdene rundt Oslo eller Akershus.

 

Spørsmål 3: Hvor får jeg kjøpt vest som passer til dressen min? Og skal jeg da bruke sløyfe eller slips?

 

Takk :)

 

Edit: Skrivefiel

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

 

Trenger litt hjelp angående accessories til russeball.

Jeg har en marineblå J.Lindeberg dress med litt lysere ruter (store ruter). Lyst på sløyfe, en ordentlig skjorte, belte, lommetørkle og mansjettknapper.

 

Spørsmål 1: Hvilken farge bør skjorta ha? Jeg er ute etter en stilig, klassisk, men likevel interessant look.

 

Spørsmål 2: Hvilke nettbutikker selger disse tingene? Evt. i områdene rundt Oslo eller Akershus.

 

Spørsmål 3: Hvor får jeg kjøpt vest som passer til dressen min? Og skal jeg da bruke sløyfe eller slips?

 

Takk :)

 

Edit: Skrivefiel

 

Ingen?

Lenke til kommentar

Takk for tips Thrice :)

 

Så; Her er problemet: Går det med en helt enkel navy vest, eller må vesten matche dressen helt? Dersom den ikke trenger å matche vil ikke det bli det største problemet å finne. Sløyfe derimot har jeg enda ikke funnet noen butikker som selger, men jeg har ikke vært innom alle vi har her. Noen som vet om Vic eller Jensen & co kanskje har det? Når jeg tenker meg om er ikke skjorte et problem egentlig, må bare finne en som passer til antrekket :)

Lenke til kommentar
Brun :O altså, det går jo greit med sort også, men liker brun bedre.

Ja. En god brunfarge vil ta seg bra ut.

 

 

Jeg vet ikke hvordan dressen din ser ut, men en enkel og stripete hvit og <sett inn en pen farge> tror jeg ville sett bra ut. Når det gjelder sløyfe kan det være en halveis flashy farge, men dette spørs veldig, mitt forslag er magenta eller mørk rosa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...