marvol Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei Trenger litt hjelp angående accessories og tøy(!) til russeball. Jeg har en marineblå J.Lindeberg dress med litt lysere ruter (store ruter). Lyst på sløyfe, en ordentlig skjorte, belte, lommetørkle og mansjettknapper. Spørsmål 1: Hvilken farge bør skjorta ha? Jeg er ute etter en stilig, klassisk, men likevel interessant look. Spørsmål 2: Hvilke nettbutikker selger disse tingene? Evt. i områdene rundt Oslo eller Akershus. Spørsmål 3: Hvor får jeg kjøpt vest som passer til dressen min? Og skal jeg da bruke sløyfe eller slips? Takk Edit: Skrivefiel Endret 1. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Hei Trenger litt hjelp angående accessories til russeball. Jeg har en marineblå J.Lindeberg dress med litt lysere ruter (store ruter). Lyst på sløyfe, en ordentlig skjorte, belte, lommetørkle og mansjettknapper. Spørsmål 1: Hvilken farge bør skjorta ha? Jeg er ute etter en stilig, klassisk, men likevel interessant look. Spørsmål 2: Hvilke nettbutikker selger disse tingene? Evt. i områdene rundt Oslo eller Akershus. Spørsmål 3: Hvor får jeg kjøpt vest som passer til dressen min? Og skal jeg da bruke sløyfe eller slips? Takk Edit: Skrivefiel Ingen? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det eneste som kan kalles for assesoarer / tilbehør her er mansjettknappene. Derfor synes jeg spørsmålet ditt var så rart, fordi de aller færreste menn, bruker assesoarer til dress, annet enn mansjettknapper. Fargen på skjorta, slips eller annet som består av tøy faller ikke under denne kategorien. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vi skjønte nok begge hva han mente, forskjellen er at jeg holder kjeft hvis jeg ikke har noe nyttig å komme med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det går alltids an å google navy suit og se hva som kommer opp. Det er slik jeg pleier å gjøre det hvis jeg ikke vet hva jeg vil. http://images.google.no/images?q=navy%20su...l=no&tab=wi Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for tips Thrice Så; Her er problemet: Går det med en helt enkel navy vest, eller må vesten matche dressen helt? Dersom den ikke trenger å matche vil ikke det bli det største problemet å finne. Sløyfe derimot har jeg enda ikke funnet noen butikker som selger, men jeg har ikke vært innom alle vi har her. Noen som vet om Vic eller Jensen & co kanskje har det? Når jeg tenker meg om er ikke skjorte et problem egentlig, må bare finne en som passer til antrekket Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jensen & Co. bør vel ha noen sløyfer. Dessuten er ikke Jessheim så forferdelig langt unna Oslo at det gjør noe. Der får du det overalt nå. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar, får kikke i morgen. Er det noen farger jeg bør holde meg langt unna? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Svart er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Hvorfor ikke, egentlig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Navy og svart matcher ikke så veldig bra. Endret 1. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Navy og svart matcher ikke så veldig bra. Hvilken farge sko anbefaler du da til navy dress? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Brun :O altså, det går jo greit med sort også, men liker brun bedre. Endret 2. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Brun :O altså, det går jo greit med sort også, men liker brun bedre. Ja. En god brunfarge vil ta seg bra ut. Jeg vet ikke hvordan dressen din ser ut, men en enkel og stripete hvit og <sett inn en pen farge> tror jeg ville sett bra ut. Når det gjelder sløyfe kan det være en halveis flashy farge, men dette spørs veldig, mitt forslag er magenta eller mørk rosa. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Navy og svart matcher ikke så veldig bra. Hvilken farge sko anbefaler du da til navy dress? Brun selvfølgelig! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ^Tenkte egentlig utenom brun, da det egentlig sa seg selv. Jeg mener, har man virkelig ingen andre valg en brune sko om man har navy dress? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Man kan jo gå med sorte, men du kan jo se selv. http://www.thomasandsons.com/images/styles...vyCatallina.jpg Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) AnewZ: Oxblood er flott med marineblått, forsåvidt og med det meste annet. Endret 2. januar 2010 av geil Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Noen av dere som har erfaringer med Tailorstore.no? Tenkte meg en hvit og rød skjorte samt en type rød sløyfe, noen innvendinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå