kjermy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg oppdaterte GTA IV, så måtte jeg begynne på nytt. Jeg brukte ikke online live account, men offline. Jeg fikk ikke opp live greiene, og fant ingen servere på LAN, så jeg reinstallerte spillet. Så oppdaterte jeg til 1.0.0.4, så fant jeg ikke savegamen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke lyst til å begynne på nytt EDIT: Jeg finner savegamesene i Dokumenter/Rockstar Games/Gta IV/savegames, men ikke in-game Endret 29. desember 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 start en online account:) viss du ikke kan det, kjøp spilel.t-_-" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Last ned nye savegames. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det går ikke da må du de-aktivere Games for windows:P Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Fant en fiks så jeg deaktiverte games for windows. Så jeg fikk inn de gamle savegames. Men å skaffe online account ville ikke hjulpet, jeg måtte vel allikevel begynt på nytt? Og jeg fant kun 100% completed saves på nettet. Jeg vil ikke ha det fullført, kun der jeg slapp sist. Men det er i orden nå, da Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 viss du lager en online bruker så slepper du og miste savene dine viss det sker igjen:P Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Det er jo sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå