Oleleh13 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Godtfolk:) hehe, såvidt jeg vet da x) Kjøpte en Suzuki Tsx for ett år siden, har ALDRI hatt sprekere tsx før, den gjekk Satans so godt! den hadde komp som faen og var sinnsykt lettstarta.. skrudde av sylinderen å satt den på en annen Tsx jeg hadde stående, var fortsatt like fin noen dager, kjørte fint me den i noen timer, for veit att uansett vilken veiv du bruker har den ett lite annerledes slitepungt på sylinderen.. så kom skjæringsen, å måtte bare innse "det var det"! Så kjøpte meg en ny en:D olja godt inn og slikt, går nokså godt den og, porta Trimmreed me fiberreedblad.. 21 forgasser med 92 dyse, GÅR PERFEKT! og 50anlegg å potte (gianelli) dreving 15-48? er ikke helt sikker. men kompen er innmari LAV! men går overraskende godt fordi om.. men ikke like godt som den første.. så mine spørsmål er!? Var det bare tilfeldighet att stempele og sylinderen gjekk godt overens på den første sylinderen? mulig stempelbytte hadde noe å si? Andra Faktorer? ringene mine er HELT fine og har godt med spenn i.. vurderer og kjøpe nye ringer eller ett B stempel. Samt nye pakninger.. Både kan å skrudd litt, men funderer fordiom.. vil liksom ha en like sprek sylinder igjenn^^ har malossi å charmo å airsal å autusia (gamle charmosylinder typen) å mye andre trimmsylindere. så ikke si, kjøp deg helder å ditt å datt, HAR JO ALT?? Btw, sykkelen brukes som Cross sykkel på bane, så helst ikke steng tråden.. ikke noe snakk om kjøring på Komunens vei! Svar:D Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du suge på å trimme Ole å so må du slutte å herje på marka bort me na Anfinn å dei Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Du suge på å trimme Ole å so må du slutte å herje på marka bort me na Anfinn å dei vil tørre å påstå att jeg kan de bedre en deg ! Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Du suge på å trimme Ole å so må du slutte å herje på marka bort me na Anfinn å dei Hah, Aldri! tsxen skal bli kjent for å ødlegge marker å yppe på seg butikkeiere:D har gått igjenn litt den tsxen nå^^ men den fungerer alltid like fint:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå