Senyor de la guerra Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Herregud, dere trenger jo ikke klikke inn på tråden hele tiden, da. Mmmen.. men.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Siden denne tråden er blitt alles hemmelige elskerinne, så feirer vi med av mine yewtube favoritter! Se filmen hos Youtube (Starten er litt seig, men poenget er awesome!) Endret 7. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han har vel sagt at han ikke er noen av de? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hvem av de er deg? Dette er meg Dette er deg Endret 7. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 QBab som admin på Humorforumet, NÅ! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 QBab som admin på Humorforumet, NÅ! Da hadde du vert den første jeg skulle bannet... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Burdte ikke denne tråden EGENTLIG være plassert i humor seksjonen? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Absolutt! Nokon andre enn meg som har ei kjensle av at QBab er kjend under andre namn? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Denne tråden har alt blitt moderert en gang, uten særlig hjelp ser det ut til. Den består jo av 33% trolling, 33% spam, 33 % flaming og 1 % saklige tilbakemeldinger. Om facepalm hadde vært en tråd så hadde den sett ut som denne og jeg gremmes litt over om denne tråden hadde vært en stakkars sjels første møte med Diskusjon.no. Nå er jeg smått i tvil om hensikten med denne tråden, å få tilbakemeldinger og kritikk virker det ikke som man er særlig åpen for egentlig. Kanskje jeg tar feil. Uansett så stenges den for opprydding og åpnes igjen når vi har tatt oss tid til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg