€uropa Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den siste var mye bedre. Det var én kortfattet spøk som man forstår med en gang. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den første sugde så hardt at jeg ikke gidder å se den andre Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Den første sugde så hardt at jeg ikke gidder å se den andre Nå går du glipp av noe stort her runesole. O.O Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Morsom film! Hvilken av de? Two girls one cup? Tenkte på den tråden handler om i emnetittel Mulig bare jeg som har litt døll humor ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nå er det faktisk to videoer i tråden. Duu-uh. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Her er forresten originalen som den første videoen var basert på: (Fra Team Antonsen) Se filmen hos Youtube Og andre del: Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2010 av Vice Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Lame... Endret 6. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lame... Og du klaga på at folk her ikke kom med konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du kaller Team Antonsens perfekte satire for lame, men forventer at vi skal le oss fillete av disse tåpelige kompisene dine? Nei takk. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hah! Se hvem som tilter nå, når jeg fyrer tilbake med samme leksa! Eid. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tullball. Byen har ikke blitt kalt Eid på 600 år. Du er fortsatt den som blir kritisert. Din mening med denne tråden var tydeligvis ikke å få råd og god kritikk på dine venners vegne, men at forumbrukerne skulle falle sammen av latter, og du blir så sint så når vi ikke deler din partiske humor. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Tullball. Byen har ikke blitt kalt Eid på 600 år. Du er fortsatt den som blir kritisert. Din mening med denne tråden var tydeligvis ikke å få råd og god kritikk på dine venners vegne, men at forumbrukerne skulle falle sammen av latter, og du blir så sint så når vi ikke deler din partiske humor. Det innlegget var så usaklig og lite gjennomtenkt at det er ikke verdt et seriøst svar engang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hah! Se hvem som tilter nå, når jeg fyrer tilbake med samme leksa! Eid. Så det var liksom et "triks"? Nei, du må nok gi deg nå.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det innlegget var så usaklig og lite gjennomtenkt at det er ikke verdt et seriøst svar engang. Derimot er dette innlegget så full av slagkraft og argumentasjon at det ikke finnes rom for noe mer å diskutere. Hah! Se hvem som tilter nå, når jeg fyrer tilbake med samme leksa! Eid. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det innlegget var så usaklig og lite gjennomtenkt at det er ikke verdt et seriøst svar engang. Derimot er dette innlegget så full av slagkraft og argumentasjon at det ikke finnes rom for noe mer å diskutere. Hah! Se hvem som tilter nå, når jeg fyrer tilbake med samme leksa! Eid. Ja, det var et praktisk eksempel på en problemstilling vi hadde tidligere i tråden. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jesus christ, kan noen stenge denne tråden? Jeg har tvangstanker som gjør at jeg må klikke på oppdaterte tråder i Mine Inlegg og denne tråden begynner å bli jævlig irriterende å klikke seg inn på. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jesus christ, kan noen stenge denne tråden? Jeg har tvangstanker som gjør at jeg må klikke på oppdaterte tråder i Mine Inlegg og denne tråden begynner å bli jævlig irriterende å klikke seg inn på. Second! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Herregud, dere trenger jo ikke klikke inn på tråden hele tiden, da. Dessuten går det an og slette den fra mine innlegg. Da-a. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Herregud, dere trenger jo ikke klikke inn på tråden hele tiden, da. Dessuten går det an og slette den fra mine innlegg. Da-a. Hvis det går an skal jeg innrømme at jeg ikke vet hvordan man gjør det :s Care to explain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg