Senyor de la guerra Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jaja, nå som Jarmo har brukt et døgn på å fikse posten skal jeg i hvert fall få si min saklige mening om videoen: ... Dumt det ikke finnes noen vaksine mot pur idioti Edit: vi savner fremdeles en poll Endret 2. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gutta bak denne videoen står klare som forsøkskaniner Lenke til kommentar
someOen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den var litt humreverdig. Ikkje så ille som nokon skal ha det til. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hele tråden er et gullkorn. Why? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt hysterisk morsomt ja. Trodde gullkorn skulle være morsom? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Fordi OP ble utrolig eid. Jarmo Jarmo!! Personagreeeep! Den var litt humreverdig. Ikkje så ille som nokon skal ha det til. Jeg visste det, godt å se at andre digger filmen! Endret 2. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Grix Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Fikk meg hvertfall en latter, hylern var slapp Endret 2. januar 2010 av Grix Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 SÅ vidt jeg vet så er det ganske stor forskjell på at noe er "humreverdig" og at man "digger!" det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) SÅ vidt jeg vet så er det ganske stor forskjell på at noe er "humreverdig" og at man "digger!" det. Jaja, whatever Wankership, du sier fotball og jeg sier gullrot. Noen som vet hvordan man embedder filmer i et innlegg? Endret 2. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 [youtube]*siste delen av linken til en youtube film*[/youtube] F.eks: [youtube]zrwevbaOcGo[/youtube] Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Mens vi er så godt i gang syns jeg alle burde se: Stopp piratkopiering Se filmen hos Youtube Edit: Takk skal du ha Applebee, du er dagens helt som vanlig. Endret 3. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mens vi er så godt i gang syns jeg alle burde se: falsk legg Se filmen hos Youtube Edit: Takk skal du ha Applebee, du er dagens helt som vanlig. Haha, vet ikke hvorfor, men jeg digger den der! Haha! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Morsom film! Hvilken av de? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Morsom film! Hvilken av de? Ikke den DU håper! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Morsom film! Hvilken av de? Ikke den DU håper! Lol, kjeften på deg wanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg