Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Nei, nå som det endelig ble litt liv her. Ikke steng tråden (ytringsfrihet ftw) - En liten oppsummering: Morsom video: Mr. KEbab + en random forumbruker Teit video: Alle andre. Endret 1. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, nå som det endelig ble litt liv her. Ikke steng tråden En liten oppsummering: Morsom video: Mr. KEbab + en random forumbruker Teit video: Alle andre. Hey! Ikke kall kontorstol en random forumbruker, han er en helt. Så vidt jeg orka å se to minutter på det skvipet der.. Og til TS: Som sagt, dette er et forum. Folk skriver meningene sine. Deal with it or leave. Så enkelt er det. Folk kunne vert mykere i kritikken i alle fall. Starte hele tråden med "lame" er jeg sikker på var med å gjøre denne tråden om til en flamewar fra helvette. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Folk kunne vert mykere i kritikken i alle fall. Starte hele tråden med "lame" er jeg sikker på var med å gjøre denne tråden om til en flamewar fra helvette. Nope, var nok det at du postet tidenes teiteste video i fylla som gjorde posten om til en "flamewar" (hva enn det er ) Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da kunne vel du vært litt ''mykere'' med dine mld til folk og da? kanskje skrive ''greit, fint du har egne meninger'' isteden for ''lame'' og diverse? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg tilslutt sett den, kjedeligere enn jeg håpte. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 haha, fet film selvironi er en fin båt Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 ^Ett jævla godt eksempel på at det ikke bare er Qbab som bygger opp til diskusjon. Akkurat... Applebee, er den eneste med brainpower her. haha, fet film selvironi er en fin båt Der kan dere se, det fins faktisk folk som har nok humor til å se hva som er morsomt her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg skjønner at det er meningen at det skal være så teit at det blir gøy. Personlig synes jeg ikke det var gøy allikevel. Er det lov? Edit: det tekniske var ikke så verst, da. Endret 1. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Der kan dere se, det fins faktisk folk som har nok humor til å se hva som er morsomt her. Hehe, han mener vel ikke akkurat det da? Endret 1. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 @ Qbab: Jeg synser ikke, jeg kun påpeker der du gjør alt annet enn å være saklig. Hvis du ser gjennom tråden har jeg ikke startet noen form for krangel heller, jeg bare viser til dine feil. ... og jo det er en kanonbrafilm! Jo, du synser. Du endrer teksten i innleggene mine til slik du feilaktig oppfatter dem. Jeg skjønner at det er meningen at det skal være så teit at det blir gøy. Personlig synes jeg ikke det var gøy allikevel. Er det lov? Endelig noen med noe mer konstruktivt enn "lame". Jeg er dog fremdeles uenig med deg, og mener du må se den engang til å tenke deg om. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vi har konstruktiv kritikk (CypheroN), også har vi resten av brukerne. Altså, greit at dere ikke likte filmen (I did), men dere kan komme med noe mer konstruktivt enn "Den var dritt". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) @Qbab Så jeg må se videoen helt til jeg liker den? Poenget ditt med tråden er at alle her skal like den? Jeg håper du troller. Dette er det teiste jeg har vært borti (altså ikke videoen, men dette hysteriet du har laget fordi andre ikke liker den.) Takk for meg. Endret 1. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 @ Qbab: Jeg synser ikke, jeg kun påpeker der du gjør alt annet enn å være saklig. Hvis du ser gjennom tråden har jeg ikke startet noen form for krangel heller, jeg bare viser til dine feil. ... og jo det er en kanonbrafilm! Jo, du synser. Du endrer teksten i innleggene mine til slik du feilaktig oppfatter dem. Jeg skjønner at det er meningen at det skal være så teit at det blir gøy. Personlig synes jeg ikke det var gøy allikevel. Er det lov? Endelig noen med noe mer konstruktivt enn "lame". Jeg er dog fremdeles uenig med deg, og mener du må se den engang til å tenke deg om. dte var bare lame i flere ord spør du meg, dessuten er lame konstruktivt og, sier alt om filmen, skuepillerne og handlingen i et ord, jeg kunne og satt opp en lang sjekkliste med bra/dårlig men konklusjonen ville blitt at det var lame Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 det der er noe av den værste dritten jeg har sett i hele mitt liv. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 @QbabSå jeg må se videoen helt til jeg liker den? Poenget ditt med tråden er at alle her skal like den? Jeg håper du troller. Dette er det teiste jeg har vært borti (altså ikke videoen, men dette hysteriet du har laget fordi andre ikke liker den.) Takk for meg. Hei og velkommen igjen. Der kan dere se, det fins faktisk folk som har nok humor til å se hva som er morsomt her. Hehe, han mener vel ikke akkurat det da? Hvorfor skulle han ikke det? Er det så langt fra din realitet at noen faktisk kan like en film du ikke liker? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er litt merkelig at du tar på deg "oppgaven" å beskytte en video du ifølge dine seneste opplysninger ikke har noe med. Hvis jeg poster en video, så ok la diskusjonen og meningene komme. Men jeg ville aldri svart på alle innlegg som ikke likte videoen og smelt på med alt jeg kom på. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jaja, hvis ikke admin er enig i at filmen er "noe av den værste dritten han har sett". Noe det er stor sannsynlighet for. Hvorfor har du så store problemer med å innse at ikke alle elsker filmen din? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Haha. Det eneste som er morsomt med dette er de håpløse forsøka til trådstarter å bortforklare seg og sånn. Videoen derimot, den var vel heller dårlig. Fant den ikke morsom en plass. Fire minutter rett i dass. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tråden stenges for opprydding. Mvh Jarmo Edit: åpnes igjen.. Ørtenhundre poster med ot fjernet. Les mine lepper, flameware er ikke implementert i IPB, så be nice mot hverandre... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hele tråden er et gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg