QBab Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 kreativt kanskje (kommer ann på øynene som ser), nytt nei, godt skuespill ? så absolutt ikke... Gidd å vær så positiv da. P i n l i g . Slike korte meldinger kan du spare deg for. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Lol, nå har dei overgått seg selv. Sjekk siste version av jøkkeiz!http://www.youtube.com/watch?v=an4-vHP94HM&feature=sub(...) kreativt kanskje (kommer ann på øynene som ser), nytt nei, godt skuespill ? så absolutt ikke...Gidd å vær så positiv da.P i n l i g .Slike korte meldinger kan du spare deg for. Du opprettet denne tråden her på diskusjon.no, der du lenket til denne absoloutt aldeles fabelaktig videoen. Også tåler du ikke at folk skriver hva de syns? Eller var det kanskje innlegget mitt som var for kort? I såfall kan jeg alltids utdype det noe mer: Pinlig, som i: pinlig adj. pinlig ( a2) ['piːnlɪ] som gjør en utilpass, sjenerende. Av den svært enkle grunn at filmen er et resultat av slett arbeid; ikke bare av regissør, men også skuespillerene. Forstår du tegninga, eller er det enda uklart? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 du lager en tråd for at folk skal si sin mening, da må du tåle å høre den! du klarer ikke engang bestemme deg om du er venn med dissa folka en gang... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Han er jo med i videoen vet dere, vil jo ha bra tilbake meldinger Var sikkert sjokk at de ikke blie hyllet som humor guder.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Han er jo med i videoen vet dere, vil jo ha bra tilbake meldinger Var sikkert sjokk at de ikke blie hyllet som humor guder.. Hah! Jeg er ikke med i filmen. Dessuten er "humorguder" i et ord, smart ass. du lager en tråd for at folk skal si sin mening, da må du tåle å høre den! du klarer ikke engang bestemme deg om du er venn med dissa folka en gang... Jeg verken er venn, eller ER noen av de i filmen. Det er noen luringer jeg gikk på skole med for lenge siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED. Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dette var noe av det dårligste jeg noen gang har sett. Dette kan da umulig være morsomt for noen andre enn de som laget den. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Han er jo med i videoen vet dere, vil jo ha bra tilbake meldinger Var sikkert sjokk at de ikke blie hyllet som humor guder.. Hah! Jeg er ikke med i filmen. Dessuten er "humorguder" i et ord, smart ass. du lager en tråd for at folk skal si sin mening, da må du tåle å høre den! du klarer ikke engang bestemme deg om du er venn med dissa folka en gang... Jeg verken er venn, eller ER noen av de i filmen. Det er noen luringer jeg gikk på skole med for lenge siden. Så du sa at du var venn med de fordi du trodde det hadde vært kult viss folk synes filmen var bra? Da skjønner jeg at det er litt kjett å være en venn når filmen er dårlig, så da gikk vel den planen din om å være en av de kule litt dårlig? Tror du kan gi opp det med å snakke stygt til de som sier sin mening og at de ikke liker det, for om folka i videoen er dine helter, forbilder og idoler trenger ikke andre med litt hjernebark å synes at det er gøy... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dette var dritt. Aksepter at folk ikke har samme smak som deg. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Sa mannen som har "pi" som avatar og en eller annen mattematisk formel på pizza i signaturen... Hvordan kan du bestemme at jeg ikke har flere argumenter? Jeg gidder ikke skrive lange innlegg til skrikende apekatter på et forum. Orddelingsfeil er forresten ikke tullete, det er en kronisklidelse i det norske samfunn. Haha, elsker å provosere. Nå går du kun på personangrep igjen, fremdeles dårlig med argumenter på humoren din. Endret 1. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 [qoute]Så du sa at du var venn med de fordi du trodde det hadde vært kult viss folk synes filmen var bra? Da skjønner jeg at det er litt kjett å være en venn når filmen er dårlig, så da gikk vel den planen din om å være en av de kule litt dårlig? Tror du kan gi opp det med å snakke stygt til de som sier sin mening og at de ikke liker det, for om folka i videoen er dine helter, forbilder og idoler trenger ikke andre med litt hjernebark å synes at det er gøy... Jeg snakker ikke stygt til folk, jeg bare sier min egen mening. Er det ikke et fritt land kanskje? Hva er "kjett"? Skriv norsk. De er forresten ikke heltene mine, makan til tøv. Dette forumet er helt retarded. Hm, du kaldte Zeph lame, du kaldte alle som ikke syntes den dårlig filmen var bra fags,du kalte en person smart ass (du er jo ikke akk noe geni selv) og for en liten stund siden kaldte du en person nerd fordi han ikka har fullstendig gjennomtrekk i toppetasjen. Jeg ser ikke på dette som snilt ihvertfall Jeg får ikke til quoting, kan noen gi en kjapp forklaring? takk Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjett=kjedelig, må beklage at jeg ikke bor i oslo, har du noe negativt du vil si om det også? fyr løs.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke bland deg inn du da, bedreviter. Hvis du ikke ønsket å høre andres meninger, så burde du ikke postet på et forum. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Det å kommentere hvor vidt jeg bruker personangrep eller ikke er bare en ussel teknikk for å redde sitt eget skinn. Hehe, hvis du sier det så er det bare å fyre løs på meg da. Bryr meg strengt tatt ikke om hva du mener om meg uansett.. Endret 1. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Haha, så dumt at det var morsomt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Ussel men sant? Seriøst, du må da tåle at folk syns den filmen var dritt. Og btw, hvis det ikke var noen venner av deg, hvorfor er da alle de som ikke likte den "fags" og "lame" ? "Row, row, row your boat, gently down the stream...." - Eller noe i den duren. Edit: Må bare si at jeg faktisk likte filmen, så det er sagt ^^ Endret 1. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Rapporterte denne tråden eg... TS-trollet syntes umogleg å la vær å mata. Det seier seg sjølv at ein film vert kritisert når han vert lagt ut på eit forum. Spesielt om han er dårlig, som var tilfellet denne gong... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Haha, så dumt at det var morsomt. Der ja! Der har vi endelig en som har skjønt det! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så vidt jeg orka å se to minutter på det skvipet der.. Og til TS: Som sagt, dette er et forum. Folk skriver meningene sine. Deal with it or leave. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Rapporterte denne tråden eg... TS-trollet syntes umogleg å la vær å mata. Det seier seg sjølv at ein film vert kritisert når han vert lagt ut på eit forum. Spesielt om han er dårlig, som var tilfellet denne gong... Æsj, game over. Jaja, det var gøy så lenge det varte, alle sparringspartnerne får ha en god jul. Håper ikke noen ble dypt såret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg