QBab Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Lol, nå har dei overgått seg selv. Sjekk siste version av jøkkeiz! Se filmen hos Youtube faisbuk http://www.facebook.com/group.php?gid=1876...f=ts&v=info By request.. Stopp piratkopiering Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Brannmann var goddamn hardt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det dummeste jeg har sett frem til nå i mitt liv. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 en vurdering ; Det kan godt hende dette er veldig bra og morsomt for dere som kjenner folka bak filmen, internhumor kansje ? Men for meg ble dette kjedelig, mest fordi jeg ikke skjønner helt hva som skal være morsomt . Skjønner det skal være en parodi på jackass, men det får da være grenser Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED. Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.- Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er du som er BUSTED ! som endret førstepost , der det stod ganske klart at dere var venner . Men men , alt for å sette seg selv i bedre lys ? Å en ting til , slutt å oppfør deg som en baby som har mistet smukken sin , du kan ikke forvente at hele norge synes dette er morsomt Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 HEEELT FANTASTISK... dårlig.... men jeg lo litt... av dem... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fantes ikke morsomt, men jeg er litt imponert over det tekniske rundt. Filming, klipping, repriser osv. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Må innrømme at jeg lo litt, spesielt på "Hei, eg er sprøe(?), og eg e farlig!" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 syns det var litt bra, men ikke så meget. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED. Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.- Hvorfor heter tråden da: "Jøkkeiz! (jack ass) lattis film av kamerat"? Jeg synes personlig filmen var teit og kjedelig, men det er sikkert gøy for de som har laget den og de som kjenner dem. Alle må jo begynne et sted, vi trenger flere som synes det er gøy å lage film, så keep it up... Lenke til kommentar
VincentKilmartin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Minner meg om da jeg var ung nå klarer jeg meg vel bare med å se Nitro Circus på mtv Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED. Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.- Hvorfor heter tråden da: "Jøkkeiz! (jack ass) lattis film av kamerat"? Jeg synes personlig filmen var teit og kjedelig, men det er sikkert gøy for de som har laget den og de som kjenner dem. Alle må jo begynne et sted, vi trenger flere som synes det er gøy å lage film, så keep it up... Angående tittel så var det noe jeg skrev i fylla og ikke noe å ta hensyn til. Jeg liker å late som jeg har venner, ikke diss, kk? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED. Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.- Hvorfor heter tråden da: "Jøkkeiz! (jack ass) lattis film av kamerat"? Jeg synes personlig filmen var teit og kjedelig, men det er sikkert gøy for de som har laget den og de som kjenner dem. Alle må jo begynne et sted, vi trenger flere som synes det er gøy å lage film, så keep it up... Angående tittel så var det noe jeg skrev i fylla og ikke noe å ta hensyn til. Jeg liker å late som jeg har venner, ikke diss, kk? Ro, ro til fiskeskjær Neida... Er enig med deg jeg, må være lov å poste en kjempekul video av noen du ikke kjenner i det hele tatt, hvertfall i fylla... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gadd ikke se hele, var ikke noe gøy uansett Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når jeg ser sånt... så tar jeg fram den usynlig revolveren min og blåser hodet av meg selv. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg tror dere bare har dårlig humor. Edit: Skuespillet er jo fantastisk, jeg ler så jeg rister hver gang jeg ser "crazy snøhaug" og hører linja "han skal stå 5 meter i fra en hyler...det...det er badass". Kreativt og nytt, samt godt skuespill fra to bygdetullinger på Sandane. Endret 31. desember 2009 av QBab Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) kreativt kanskje (kommer ann på øynene som ser), nytt nei, godt skuespill ? så absolutt ikke... Endret 31. desember 2009 av kallepetrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg