Gå til innhold

Film: Jøkkeiz! (jack ass) lattis film av kamerat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en vurdering ;

Det kan godt hende dette er veldig bra og morsomt for dere som kjenner folka bak filmen, internhumor kansje ? Men for meg ble dette kjedelig, mest fordi jeg ikke skjønner helt hva som skal være morsomt . Skjønner det skal være en parodi på jackass, men det får da være grenser :p

Lenke til kommentar

Det er du som er BUSTED ! som endret førstepost , der det stod ganske klart at dere var venner . Men men , alt for å sette seg selv i bedre lys ? ;)

Å en ting til , slutt å oppfør deg som en baby som har mistet smukken sin , du kan ikke forvente at hele norge synes dette er morsomt

Lenke til kommentar
Kjenner de egentlig ikke, så den teorien er BUSTED.

Dette er MORSOMT, og alle som ikke syns det er fags. -.-

Hvorfor heter tråden da: "Jøkkeiz! (jack ass) lattis film av kamerat"? :roll:

Jeg synes personlig filmen var teit og kjedelig, men det er sikkert gøy for de som har laget den og de som kjenner dem. Alle må jo begynne et sted, vi trenger flere som synes det er gøy å lage film, så keep it up...

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig filmen var teit og kjedelig, men det er sikkert gøy for de som har laget den og de som kjenner dem. Alle må jo begynne et sted, vi trenger flere som synes det er gøy å lage film, så keep it up...

Angående tittel så var det noe jeg skrev i fylla og ikke noe å ta hensyn til. Jeg liker å late som jeg har venner, ikke diss, kk?

Lenke til kommentar

Angående tittel så var det noe jeg skrev i fylla og ikke noe å ta hensyn til. Jeg liker å late som jeg har venner, ikke diss, kk?

Ro, ro til fiskeskjær ;) Neida... Er enig med deg jeg, må være lov å poste en kjempekul video av noen du ikke kjenner i det hele tatt, hvertfall i fylla...
Lenke til kommentar

Jeg tror dere bare har dårlig humor.

Edit: Skuespillet er jo fantastisk, jeg ler så jeg rister hver gang jeg ser "crazy snøhaug" og hører linja "han skal stå 5 meter i fra en hyler...det...det er badass".

Kreativt og nytt, samt godt skuespill fra to bygdetullinger på Sandane.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...